Vilket ska jag göra?
Jag tänkte göra något mindre precis över "knölen" på handleden. Det jag älskar är diamanter och stjärnor, men vet inte om jag ska göra en diamant på vadera eller en kompassstjärna på vadera? Vad tycker ni??
Eller vet ni något annat old school/new school motiv som skulle passa just där?
varför inte kompasstjärna på ena och diamant på andra?
jag röstar för dimanter. men dock bara på den ena "knölen" :)
Jag skulle nog bara göra den ena om jag var du.. Men det kan nog bli bra tror jag =)
Skulle rösta för en kompasstjärna, men jag kanske är partisk, för jag är ett stort fan av dem ;)
Paulina
Över knölen? Menar du på ovansidan av handleden? Jag älskar stjärnor men de är DU som ska ha tatueringen- så välj själv:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#4 Ja, fast på sidan eller hur man ska säga. Mitt sätt att förklara är typ det sämsta i universum, bra att jag ska bli lärare :D:D Tror jag har bestämt mig för att göra 3 stycken stjärnor på ena armen och sätta dem på något snyggt sätt hehe.
#5 Okej, på sidan av armen alltså?:) Ja de låter snyggt me tre stjärnor på en arm.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#6 Precis, får se om jag får någon tid. Ska ner till Malmö i helgen och Old bones har drop-in på lördagar, s jag ska svänga förbi. Är det fullt så bokar jag en tid till senare :D