Säljes: ring med blå sten
Jag har en oanvänd ballclosurering som jag köpt på mässa. Men det är fel storlek och det kom jag på efter köpet. Så smycket är inte ens tagen ur påsen. Kulan är 1.2 mm tjock och 8 mm i diameter (osäker på diamatermåttet). Ljusblå sten.
Passar bäst till öra. Nypris 150:-
PM:a mig vid intresse så kommer vi överens om pris.
Kan även funka i bröst om man har små vårtor ^^ hade en 8 förut innan jag bytte till stav..
Paulina
ja det vet man ju bäst själv vad man har för storlek och vart den passar bäst. jag kan iaf inte ha den i bröstvårtan ;) jag köpte den för å ha den i traguspiercingen men kan bara ha 1 mm å det kom jag på sen å då orkade jag inte lämna tillbaka den..
spara den tills du ska göra en smily :) va de inte du som va sugen på d?
jo men jag vet inte om jag vågar :S
jo det tycker jag :P
Är det inte samma smycke som du har i tråden "Bilder på era smyckesamlingar"?
#6 nej det är inte samma storlek, denna här är mkt mkt mindre.. det ser du på kulorna. och denna är inte uttagen ur förpackningen :P
aha okey
ingen som vill ha?

#9 Jo jag kanske :)
#10 om du är intresserad så PM:a mig så kan vi komma överens om pris
finns fortfarande kvar. den ligger bara här hemma å skräpar så e det ingen som vill ha den så slänger jag den.

Synd att du inte hade en till… ska fundera lite ändå, vart har du köpt den så man isf kan köpa en till?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
jag köpte den på en tatueringsmässa, kommer inte ihåg vilket företag det var men det borde finns hos de flesta som säljer piercingsmycken.