Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettoff-topic
Läst 2170 ggr
Beafer
0

OT Äckliga killar!

Gah, måste bara skriva av mig lite känner jag. Fick just ett erbjudande från en kille. Han skrev att han skulle betala mig 1500-2500 för att ta kort på mig. Ju mer jag visade ju mer pengar skulle jag få! Jävla äckel!! Nu sitter jag och tänker på yngre tjejer som kanske ser det som lättförtjänta pengar! Jisses säger jag bara! Det finns så mycket skumma människor på nätet. Synd att dom inte har det där tv programet från USA här i Sverige. Vissa skulle verkligen förtjäna den behandlingen!! Vet inte vart jag vill komma med det här inlägget. Ville nog bara skriva av mig lite tror jag.

Beafer
0

men nu blev jag riktigt äcklad! jag frågade vad han skulle med bilderna till (efter att jag hade klargjort att jag verkligen aldrig skulle ställa upp på något dyligt). då skriver han tillbaka: "bilderna är enbart mellan oss. du behöver inte ens visa amsiktet på dem. tittar på dem själv enbart. pengarna får du direkt". USCH!

mjioo
0

glöm inte att spara sånt! om någon råkar ut för samma sak som är minderårig så ska det användas som bevis vi polisanmälan ;)

det är sjukt att det finns såna människor, har råkat ut för det flera gånger.

Beafer
0

#2 ja, jag sparar allt sånt :) tyvärr har jag också råkat ut för det flera gånger. även mycket grövre saker. man blir så less! och äcklad! t.ex så var det en man runt 50 år som frågade om jag ville komma hem till han och ha sex. då sa jag att han va så gammal att han skulle kunna vara pappa till mig (kan även tillägga att jag var 14-15 då). då skrev han tillbaka och sa att jag inte skulle kunna ha sex med någon i min egen ålder för då skulle det ju faktist kunna vara min bror ;D dom har alltid så bra svar. han fortsatte att tracka på mig tills jag sa att jag skulle polisanmäla honom :P

Liss
0

Ja jag har också fått sånnadär erbjudanden. Dem finns nog tyvärr lite överallt. De är synd man inte kan anmäla de så de går någonstans, utan bevis på att dem gjort något. text hjälper väl visserligen en bit, men inte hela vägen.

(Vart lite fundersam när jag såg din text "äckliga killar!" .. tänkte inte riktigt på de här^^)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

peaches
0

Men så sjuukt äckligt. Menar du det programmet där de tror att de ska träffa yngre tjejer/killar och sedan är det programledaren som kommer ut?

mjioo
0

haha ens bror alltså, sämsta svaret någonsin :) jag är en sån som har strikta regler för mig själv med ålder och grejer så om nån överstiger (eller understiger också för den delen) de reglerna(pratar inte bara om internet nu) så blir det ett rakt nej och jag vägrar vika mig när det gäller det..

en gång i månaden ungefär så lägger någon till mig på msn och jag tackar ja till förfrågan för det kan ju faktiskt vara någon jag känner men när de direkt börjar fråga o hur man serut och om man har cam osv. så brukar det bli "låt mig vara" blocka och sen radera. helt galet att det finns så många som verkar vara så desperata..

Asa-N
0

Urk säger jag bara, hoppas ingen går på det.

ChristineL
0

Men usch! Jag har inte blivit erbjuden just det här, men däremot skulle jag få betalt om jag ville se en kille strippa för mig? Ehh, nejtack!

[Liinda]
0

Det där har blivit så vanligt att man inte ens orkar reagera längre..tragiskt men sant

Karmatarerskanise
0

Var råkar ni ut för detta?

Har inte hänt mig.

[jenkass]
0

aa fy. Jag råkade ut för det en gång. skickade visserligen bilder till mitt dåvarande "ragg" o dom hamnade till slut på en sida där man ringer in å så e det en tjej som pratar sex, så man ska tro att det är samma person som på bilden. Så nu lägger/skickar jag nästan aldrig bilder över nätet längre.

tokage
0

Ush. Jag råkar jämt ut för sånt. Mest på sidan qruiser.com.

Jag ser den sidan som en möjlighet att hitta andra homosexuella runt min ålder, men jag får jämt en massa äckliga medelanden från äldre som har sitt könsorgan som visningsbild. Det är äcklande.

Om jag inte dras sexuellt till killar i min ålder, varför skulle jag då gilla äldre killar? :S ush säger jag bara.

Beafer
0

#10 på olika sidor jag är medlem på. tyvärr.

#12 är cruiser.com samma som qx va? isf var jag medlem där förr. men tog bort kontot ganska snabbt. just pga att äckliga gubbar såg sin chans att ragga på mig. det var där gubben jag skrev om i #3 skrev till mig.

tokage
0

#13 Japp det är qx. Tyvär så är det många äckelgubbar, men samtidigt så har jag fått så många vänner i min ålder som tänker som mig. Så jag ignorerar helt enkelt äckelgubbarna och ser på fördelarna med sidan istället :)

Beafer
0

#14 jo, jag försökte det jag med. men jag blev för äcklad. sen rann det över kanten när jag träffade på en av snuskisarna här i Gävle. det visade sig att han jobbade/jobbar fortfarande som vakt på krogarna här.

Nicolina
0

Usch, sånt här är så äckligt! Vidrigt… tycker så synd om de unga tjejer som faktiskt går på skiten = (   Lite liknande har hänt mig också en gång.

Jag hamnade mitt emot en gubbe på tunnelbanan hemåt, han började prata helt plötsligt med mig, om vädret och sitt barnbarn som red på ridskola osv. Så till slut när jag väl klev av vid min hållplats så följde han naturligtvis efter och stoppade mig och frågade om han fick ta lite bilder på mig då jag var så söt…. nej tack sa jag och vände på klacken och gick - blä! Värst är att han såg ut som jultomten och pratade så vänligt så jag tror nog att mång går på det och låter honom ta bilder… å gud vet vad för bilder och vart!

Beafer
0

#16 eller hur! finns säkert dom som tänker att det är lättförtjänta pengar och inte tänker på konsekvenserna. mycket läskigt tycker jag. men fy vilket slemmo! jag skulle bli jätte skraj om någon bara följde efter mig när jag skulle hem. man vet ju aldrig vad det finns för folk! nej, man ska nog inte lita för mycket på folk man inte känner. fick senast igår höra en riktigt obehaglig grej som hände en bekant till mig. snart kommer jag inte våga gå utanför dörren ens :P