Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1172 ggr
TheaGianneschi
2008-07-04 19:55
0

Smärta

Härom dagen var jag och gjorde en tatuering, och jag har tatuerat mig i 25 år så där finns en del. denna gången skulle där dit en sol på min högra fot. Uppe på fotryggen något till höger, jag har sedan tidigare på armar, ben, lår, rygg, axel, bröst och i nacken, MEN inget har gjort så ont som detta, jag var övertygad att han höll på att såga av mig foten. som tur är han snabb så det var över på en timme, MEN om en vecka ska där dit en måne på vänster fot usch jag svettas vid tanken, men jag kan ju inte fega ur nu…

[jenkass]
2008-07-04 20:00
0

kan hålla med om att foten är ett känsligt ställe (för mig!) jag höll på å lipa sönder när jag tatuerade neråt "fotsulan". Dock har min pojkvän tatuerat sig själv på foten å han tyckte inte att det kändes ett dugg, så det är ju väldigt individuellt. Tycker det är lite fascinerande att det kan skilja så mkt från person till person ändå.

[slo]
2008-07-04 20:15
0

Visst är det fascinerande att det är olika från person till person… När jag gjorde min på vaden gjorde det inte direkt ont, utan var mer en skön känsla :) Får väl se vart nästa hamnar :P