Tatuering bakom örat
Jag funderar på att göra en liten tatuering bakom ena örat. En väldigt liten som sagt, tror det ska vara två hjärtan som lixom går in i varandra. Vad kan en sån liten tatuering kosta tror ni?
Och:
Är det någon här inne som är tatuerad bakom öronen? Bild!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
menar du bakom på själva örat? jag har inte det men ska tatuera på, vad blir det, 'huvudet' bakom örat om du förstår.. annars har jag tatuering på framsidan av örat :)
Ja, alltså på huvudet bakom örat :) Inte på själva baksidan av örat!
Framför? Visa :)
#2 okej men då menar vi samma då :) Vet inte vad det kan kosta, de flest tatuerare har ju minimi-pris/timpris, så jag skulle nog passa på att göra det samtidigt som man tatuerar något större. Men som sagt, det beror ju på vad man kommer överens om med tatueraren.
har nyligen bytt dator så har inga bilder kvar, men kika på wall of fame-artikeln så syns det lite utav en stjärna, egentligen är det tre stjärnor på raken..
#3: Okej. Jo, jag har en större tatuering planerad också (men tänkt vänta med den ca 4-8 månader), så då kanske man ska passa på att ta det samtidigt som du säger! Får höra med någon studio.
Ska kika i artikeln!
Som sagt har en del studios minimunpris på kanske 500-600:- så gör man något sammtidigt så kan de säkert gå på mindre för just den.
Annars har jag ingen tatuering bakom örat på huvudet. Men vill ha bakom örat typ på halsen.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆