Hur färga håret grått?
Jag vill såå gärna lägga in gråa (mörkgrå) fält/slingor i mitt mörkbrun/svarta hår. Grått finns inte på ica, så hur har folk med den färgningen burit sig åt?
Någon som vet?
Paulina
tror de vet de bättre inne på glamour.ifokus ;) men frisören borde ju vara enklast. krävs nog att man bleker håret rätt rejält innan man lägger i det gråa.
testat där inne med, men eftrsom de flesta jag sett med gåra slingor är männsiskor med intresse för bodyart så slog jag en rövare ;)
Paulina
hahah såg det precis nu :P hum jag har sett på shock för väldigt längesen i göteborg att de hade grå hårfärg.. testa lite alternativa affärer eller kanske nån som säljer mycket hårförlägningar tex safari
Det finns väl sådant silvershampoo som gör att det blekta får en gråare ton?

Manic panic - Bläddra fram till sista sidan av Manic panicprodukterna "White snow" under hårprodukter
Intressant tråd på Hairdrobe kanske?
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

5# silver schampo är till att tabort/bleka dt gula i håret när man har blekt håret..
Prova mörksandré.. Jag fick grått hår utav dt..
Flyttade din tråd till ot, eftersom de inte är om bodymods;)
Förövrigt har jag ingen anning.. har aldrig ens sett någon med grått i håret förutom äldre.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Du måste bleka slingorna först och sedan tona silver, finns ett antal märken av extremtoningar bla. dom som är länkade av #6.
Toningarna biter inte på mörkt hår och tvättas ur.
alt. som också är nämnt, loose extrensions.
≧◔◡◔≦