Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: off-topic
Läst 4561 ggr
Aviendha
4

Hur färga håret grått?

Jag vill såå gärna lägga in gråa (mörkgrå) fält/slingor i mitt mörkbrun/svarta hår. Grått finns inte på ica, så hur har folk med den färgningen burit sig åt?

Någon som vet?

mjioo
0

tror de vet de bättre inne på glamour.ifokus ;) men frisören borde ju vara enklast. krävs nog att man bleker håret rätt rejält innan man lägger i det gråa.

Aviendha
0

testat där inne med, men eftrsom de flesta jag sett med gåra slingor är männsiskor med intresse för bodyart så slog jag en rövare ;)

mjioo
0

hahah såg det precis nu :P hum jag har sett på shock för väldigt längesen i göteborg att de hade grå hårfärg.. testa lite alternativa affärer eller kanske nån som säljer mycket hårförlägningar tex safari

mjioo
0
peaches
0

Det finns väl sådant silvershampoo som gör att det blekta får en gråare ton?

EmmaG
0

Shock

Shock igen fast Stargazers

Manic panic - Bläddra fram till sista sidan av Manic panicprodukterna "White snow" under hårprodukter

Intressant tråd på Hairdrobe kanske?

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

cykelpump
0

5# silver schampo är till att tabort/bleka dt gula i håret när man har blekt håret..

Prova mörksandré.. Jag fick grått hår utav dt..

Liss
0

Flyttade din tråd till ot, eftersom de inte är om bodymods;)

Förövrigt har jag ingen anning.. har aldrig ens sett någon med grått i håret förutom äldre.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Mischa
0

Du måste bleka slingorna först och sedan tona silver, finns ett antal märken av extremtoningar bla. dom som är länkade av #6.

Toningarna biter inte på mörkt hår och tvättas ur. 

alt. som också är nämnt, loose extrensions.

≧◔◡◔≦