Funderar på septum
Funderar på att göra en septumpiercing, men jag vet inte om det passar på mig. Har photoshopat och frågar nu er om NI tycker jag passar i den.
Jag vet varken ut eller in om jag passar eller inte :P
Jag tycker du passa i det, men det var ännu finare om man höll för den lilla näspluppen, så jag trycker du kan göra en septum men ta ut pluppen :D

#1 Jopp OM jag skulle göra en septum så åker näsvingepiercingen ut, men lät den vara kvar ifall någon tycker den ska vara kvar istället för septum :)
Jag tog ju ut min i näsvingen när jag gjorde septum.. tyckte de var mycket snyggare:) Växte igen på typ 3 dagar.. men syns ju ett liiitet hål ändå.
Jag tycker absolut att du passade i det.. Haha! men du! är det DU som addat mig på msn? har undrat jätte länge vem de är^^ haha!
bilden - med och utan i näsvingen (iof syns inte den i näsvingen alls mycket eftersom den är genomskinnlig:P)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

#3 Jaa det är jag som addat dig, försökt starta en konversation med dig men du din jäkel dissar mig hårt :Å
Någon mer som vill ge sin åsikt? :)

*puttar upp så andra kanske vill ge sin åsikt*
#4 Muhahah.. men jag visste ju inte vem de var jue^^ haha!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jag tyckte det var fint med smycke i näsvingen samtidigt

#6 Men nu vet du!
#7 Passar eller inte? *velig som fan*
jag tycker att du passar i både septum och näsvingen i samtidigt. Du kan ju alltid variera genom att ta ur piercingen i näsvingen å sätta dit den när du känner för det (om du nu har haft den såpass länge att den är läkt)

#9 Mjo nog ska den vara läkt :) Haft den sedan jag var 12 och nu är jag 19.
Jag måste nog fundera ytterligare :)

Jag tycker att det passar utmärkt, och du kan ha kvar pluppen enligt mig iaf. (Jag har så
)

Ja, fan! Klart att du skall göra den! Jag tycker att det var fint med 'pluppen' i näsan samtidigt, så enligt mig kan du ha både och, både med och utan. Och du, du var jättesöt!! :)
Överlag tycker jag inte att piercingar är så mycket att fundera kring - skall jag eller inte, ångra sig eller inte. Jag förstår om pengar är en issue och det är ju en sak, men överlag - tröttnar man på en piercing är det ju bara att ta ut den. Det är ju lite värre med tatueringar, hehehe ;)