OT När har du semester?
Jag har ingen semester förrän efter 22 augusti, och vem vet vad som händer då… :)
/Christine

Jag har ju sommarlov.. Ska dra tillbaka hem till England nar som helst och renovera mitt rum :)
// Amanda
#2 Jag har varit aupair i London, eller en bit utanför. Saint Albans. Älskar England, vill tillbaka, men killen fegar ur :/

#3 Oh :) England ar ok, dock inget land jag kanner att jag vill bo mer an 3 ar i… :P
// Amanda
#1 Då ska vi ses serru!
Jag jobbar bara som "vikarie" eller vad man nu kallar de på en matbutik. Så jag har semester hela tiden då jag inte jobbar.. eller kallas de arbetslös?:P
Jag gör iaf inte så mycket. Träffar mina kära vänner och har kul! Tränar vovven och så dära.. dejtar?:P Ja lite smått och gott. Blir nog inget åka iväg dock. Skulle vilja åka till götet och träffa lille hera och emmi igen. men atte.. de blir nog för dyrt.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#5 Nä, det är verkligen inte billigt. Tur man har killen.. tusan att det inte är billigt :(
#6 Emmi sa att hon kunde låna mig pengar sålänge.. men de blir nog iaf för dyrt :( snyft! tåget är ju flera hundra och så inträde med..
Jag har sommarlov, men läser en sommarkurs istället (för att få csn). Men den är på distans och vi får lägga upp arbetet helt på egen hand, så jag känner mig ledig för en gångs skull :)
Jag ska åka på en liten weekend-resa med mamma. Annars har jag inget direkt inplanerat. Gör alltid små eller större utflykter med vännerna. Solar, badar, åker båt, grillar, tar nån natt i stugan.
Kär ska jag vara också!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
jag har haft semester i två veckor nu, men inte gjort ett skit :P
ska jobba tre veckor nu sen e jag ledig i två veckor till ^^
ska banne mig hitta på nåt då!
föresten nån som vet va man kan hitta på? jag har sämsta fantasin ^^
#5 - Ja, kom hit med dig!
Allting kostar ju varesig man vill eller inte :/
/Christine
har ingen semester iår.

Ingen semester här inte. :'(
Har varit timanställd i ett år (blev tillsvidare anställd förra veckan :) )
Så ja har inte sparat in några semesterdagar. :(
Får väl vänta tills NÄSTA sommar med att ha semester….*suck*

Jag har haft sem i två veckor och har två veckor till. Än så länge har jag inte gjort ngt annat än renoverat lite hemma. Ska nog inte iväg på nån semester, kanske nån dagstur till göteborg lr nåt sånt. Jag ska göra en kul grej iaf, nästa vecka ska jag och kolla på min tatuerings skiss om den är klar :) ska tatuera mig 14/8
å va jag längtar
#12 grattis till anställningen :)
#10 och #5 Jag håller med Christine, kom hit med dig så får jag också träffa dig :)
Jag är timanställd så jobbar då och då, men den 31 juli-3 augusti ska jag åka hem till Nyköping och hälsa på alla vänner och familjen då det samtidigt är karneval i stan :)
#8 Haha, vad är de där nu då? ska du vara kär!!:P Tell me!
#10 Hihi, jaa men de kostar ju med. Iof är inte du lika långt bort som Emmi och hera. ^^
#15 haha! KLART att jag vill se dig med..
#9 Erhm.. lycka till att hitta på något i Norrk! Då får ni nog åka bort eller nått.. Fast när är augustifestivalen?
#16 haha jag vet! finns inge å göra här :P
den brukar väl va i mitten av aug.? hmm jag vet inte :P ska ev uppträda med eld då ^^ kanske bäst att kolla upp det nu :|
#17 Uppträda med eld?:O vad innebär det då?
hum.. okej! De såg farligt ut:P Jag tänkte mig typ när man sväljer eld eller nått hehe.. Men dansar du för något företag eller?
#20 jo de kan ju va farligt om man inte vet va man håller på me :P man får ju träna väldigt mycket :) eldslukning har jag bara inte vågat mig på än ^^
nee jag gör de själv bara som extra grej.. :)
skulle hållt en kurs på ABF men de gjorde så dålig reklam för allt så de blev inget ^^ skulle hållt en i sommar nu me men jag e för slö ^^ ville njuta av att va ledig istället :P
#21 Okej.. fast du måste ju lärt dig det någonstans?:) eller föddes du med de;) hehe..
Då bokar du in dig själv då.. till festivalen.
#16 Japp, dax för det nu! ;)
#23 Har du träffat någon?:)

jag har ingen semester, frilans som jobbar alltid… fast nu är jag ledig 2 dagar i rad (idag och imorrn) och det är gött! :)
#22 ja jag får gå genom kommunen tror ja :P
nja jag lärde mig grunderna av en kompis :) sen e jag självlärd :D
#24 En jag känner sen tidigare, men i början av sommaren blidde det lite pussande och nu tror jag att jag faktiskt kan kalla mig kär, iaf snart ;)
Fnuha, det är ytterst elakt att visa upp brinnande poi just nu när mitt eldsug har blivit värre. Tur för eldsjäl att de har virus på sidan så att jag har en anledning till att inte vara där inne och titta på eldbilderna sen CBY bl.a.
Hm.. poien får följa med till sommarstugan imorn :D
Själv är jag arbetslös, så har semster hela tiden, eller kanske inte nej.. men imorn bär det av till sommarstugan iaf med farmor, torsdag arbetsförmedligen, sen om 2veckor ska jag vara illervakt till min mosters iller (mstar här inne) och söka jobb, söka lite mer jobb, söka ytterligare mer jobb!
#27 Åhh vad mysigt att höra Sara!:)
#28 förlåt ^^ jasså har de? :O har ja inte märkt ^^
Idag ska jag iväg och dansa iaf!:) I sörping.. kanske blir en glass på smultronstället också:)
#31 vad dansar du? :)
#32 Line dance!:) Och när man säger de tänker sig alla typ cowboys och tjohosan.. men de finns danser i alla stilar och till massa nya låtar också^^ Tex. rock this party;) Bara att man dansar på led och alla dansar likadant!:) Blir rätt effektfullt
Tänk dig riverdance fast modernare och utan klackarna^^ haha!
#33 okej coolt :D
haha de ser jäkligt kul ut :)
haha :P Sånt vill jag också gå på jueee
#35 snyggve! :P ja du ser ju ut att ha kul iaf ;)
#38 hehe! finns säkert någonstans vid hgb me:P
#39 Ja tack.. visst är jag vacker:P Ja men de har man! De är riktigt roliga steg osv i vissa danser^^
hum jag är arbetlös.. men vi kan kalla det sommarlov eller nåt. har haft fullt upp sen i maj, vart i stan(gbg) väldigt ofta och träffat kompisar hit och dit och fotat band och skivomslag och grejer. och sen har det vart några turer upp till killen och släktingar i stockholm, söker jobb där uppe för fullt så man kan komma bort ifrån västkusten lite. idag bär det av till fjällbacka där familjen har husvagn, där bränns man sönder i solen och åker båt. och nästa vecka blir det sthlm igen en sväng. fullt ös men ändå väldigt slappt och skönt, toppen!

Hade min semester i början av juni