Förslag
Fick presentkort på tatuering när jag tog studenten, eftersom jag har sagt hur länge som helst att jag vill tatuera mig.
Nu är det bara så, att jag vet inte riktigt vad jag ska tatuera, och var. Det jag vet iaf är att jag inte ska ha en i färg, ska inte ha vid höften eller svanken.
Har funderat på nacken eller skulderbladet, men jag har inte kommit på nå bra motiv. Någon som har något förslag? Skicka gärna bild :)
Får inte vara för synligt heller, då jag vill kunna täcka över den om det skulle behövas.
Vänta med tatueringen tills du vet att du verkligen vill ha den. Impulstatueringar blir inte alltid lyckade och det är ju bättre att du gör en tatuering som du vet helt säkert att du vill ha.
Annars kan jag tipsa dig om att googla på tatueringar.
Håller fullstänmdigt med tiiia, vänta tills du känner dig helt säker på vad och var. Det tar den tiden det tar men det är det värt :)
/Christine
Jo jag ska vänta tills jag är helt säker, helt klart. Jag tänker inte tatuera mig vid 18 års ålder och sen ångra mig. Har ju ett år på mig att bestämma mig helt.
Men som sagt, förslag på enkla tatueringar vore snällt =)
Har googlat en hel del, men inte hittat något som jag fäst mig vid sådär extremt mycket.

Har kan du kolla in olika tatueringsartisters portfolios :)
// Amanda
Om du går inte på länkar, på den här sidan, så har vi en massa inspirations sidor som du kan kika på:) Där finns massvis med bilder.
Annars tror jag ingen kan bara lägga upp bilder, utan de är du som får leta och bestämma där efter:) De är du som vet vad du själv gillar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
försök att inte leta efter ett färdigt motiv heller, gå efter känsla. du kanske har något som betyder mycket för dig som du vill bära med dig för alltid, kanske en favoritblomma eller något. du kan leta efter vanliga bilder, alltså inte bilde på tatuering, och ta med dig till en tatuerare som kan rita upp den just åt dig. på så sätt får du något mycket mer personligt och anpassat efter dig.
lycka till!
vänta och se vad du hittar, eftersom den ska sitta där hela livet.. ( förhoppningsvis )
Tack för ideerna =)