Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettproblem
Läst 1827 ggr
maarv90
0

Blow-out

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har för exakt en vecka sedan gjort en text på min sida på vänsterarmen. Men vad jag märkte redan efter någon dag var att det har börjat spridas lite färg utanför kanterna. Läste mig till att det kallas "blow-outs" och är såklart mycket orolig för vart det här ska sluta?! Ledsen

än så länge är det så lite att man inte tänker på det men det jag oroar mig för är: NÄR SLUTAR DET FLYTA UT?! efter någon dag eller kan det hålla på hur länge som helst?!

vet ni ngt, så var snäll och svara!

Jenahbella
0

inte för att skrämmas men min sambo gjorde en tatuering i nacken , då färgen flöt ut.. vet inte hur länge de flöt ut men färgen den har inte gått bort.. å de e ett och ett halvt år sen ..

gå till den du tatuerade dig hos å se om de kan göra nåt?

maarv90
0

ahaa…ajdå!?Förvånad

det får nog bli ett besök hos tatueraren som du säger…ringa i morrn..

läste på ett annat ställe att man bör vänta i ca 7-10 dagar då det kanske kan lägga sig (läkningsprocessenär ju inte över först dess) men jag ringer i morrn och frågar om råd..

tack!

Jenahbella
0

okej nee som sagt jag vet inte :P va bra "min" erfarenhet av de hela :P :)
men kolla med tatueraren :) han/hon borde ju veta bäst :)

Liss
0

När det flyttit ut sådär så går det ALDRIG tillbaka, om de inte gjort det efter några dagar. Så antingen får man leva med det eller göra en cover-up.

Hur LÄNGE de flyter ut vet jag dock inte.. de blir nog mest i början och så slutar det när de läkt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

maarv90
0

ahaa…då är det egentligen ingen ide att ringa kanske?! hade nog ändå inte tänkt göra en cover-up, blir fult på en sån detaljerad yta, och dessutom bara på vissa bokstäver..skulle bara se ojämnare ut..

jag hoppas på det bästa och tar hand om den så gott jag kan..

Jenahbella
0

jo fast gå till tatueraren iaf tycker jag iaf.. så kan han ju kolla å se hur de ser ut..

maarv90
0

hur som helst så ringer jag i morrn och pratar lite med dem och förklarar läget..sen får vi se hur det blir..att dem kanske tycker att jag skall komma eller hur det nu blir..

tack för all hjälp förresten!

Jenahbella
0

ja de låter bra :) NP :)

Liss
0

Jo, du kan fortfarande höra med en tatuerare. De är bara ett plus!:) Då vet du mer säkert.. är svårt för oss som inte ser direkt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Mova]
0

kan du inte lägga in en närbild på det som har "flytit ut" ? så är det kanske lättare att se om det är en blow out :P