Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1164 ggr
CBA
0

Dags igen :o)

Nu sparas det pengar…igen :oD

När jag var och visade upp min senaste gaddning för läkningskoll i mitten på juni så passade jag även på att boka ny tid *yeayyy*

Han skall få lägga på ny färg i min gaddning som jag visade upp…det vita försvann under läkningen…han sa att pga att jag har ganska mörkt pigment så fanns risken att det vita skulle försvinna men att då skulle han isf fixa till den, men nu kommer han få sätta något annat än vitt på de ställena.

När det är klart skall han sätta igång med vad som kanske kommer få bli början på en halv sleeve (det blir inte en 3/4 sleeve som jag sagt från början då jag är rädd för att det kommer störa min minnesgaddning som jag gjorde sist).

Så den 30 oktober, helt galet lång väntan, smäller det igen och jag längtar så otroligt…det kan inte gå nog så fort :o)

Nedräkning pågår…

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Liss
0

Hehe såå kul! Nu är du tattoo sjuk cba och kommer aldrig ur de igen;)

Jag har också vitt i mina senaste, och de gick med bort endel. Men inte så pass att jag tycker de behövs mer .. dock är det ju så med vit färg i tatueringar- att de lätt smälter bort i ens hudfärg. Lite tråkigt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

CBA
0

Tattoo sjuk har jag varit de senaste 18 åren, sen jag gjorde min första gaddning mao :oD

Det som gjort att det tagit fart är att jag äntligen har råd att fortsätta pryda mig ;o)

Tatto sjukan är den enda sjukan jag inte vill bli frisk ifrån :oD

Liss
0

Haha så sant så!:)

MissGaladriel
0

Se det så här: Den 20:e oktober fyller jag år .. Och sedan är det bara tio dagar kvar!! Skrattande

CBA
0

#4 Ha ha jo så kan jag jo oxå tänka :oD

Karmatarerskanise
0

Eller så tänk på att jag tatuerar mig den 3:e ;) haha o jag har väntat sedan i jan eller februari ;)

[disembowel]
0

Det går nog rätt snabbt ändå ska du se ;)
Jag har väntat i fyra år nu. Jag började räkna ner när det var 322 dagar kvar och jag har haft bokad tid sen i februari. Nu är det 10 dagar kvar :D Längtar ihjäl mig!

Liss
0

#7 Haha.. härligt!:)

CBA
0

#6 + 7 Vilken oooolidlig väntan, jag skulle bli knäpp av att behöva vänta så länge :o)
Men vad gött när dagen D så äntligen kommer :oD

[disembowel]
0

#9 Jag har nog blivit rätt knäpp av väntan faktiskt ;P