säg om denna som första tattoo?

det kan nog bli snyggt :) Men ar inte hjartat lite stort? Det kanske ser lite tomt ut i det menar jag.
// Amanda
Jätte snygg!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tycker hjärtat borde vara mindre, annars snygg :)
Berätta gärna vad som ska vara i färg, eller om allt ska vara black and grey osv :)

Jättesnyggt, tycker att allt är i rätt storleksförhållande till varandra! Go fetch!, tycker att den hade varit snyggast i färg

Snyggt! Fast jag hade dragit ut den tomma bannern lite över hjärtat… Så tror jag att man löser problemet med "tomheten"…

jag gillade också den, fast jag hade satt "family"-bannern högre upp, så det inte var så tomt över hjärtat… väldigt fin i övrigt! :)

den ska vara i färg och funderar över att bandirollen ska gå över hjärtan i mitten..ska nog göra den på built to last är i kristianstad

#7: precis, jag hade satt banderollen mer i mitten. jag tycker dock att det är fint att det står tvådelat "the family"… ev hade man kunnat skriva the på den biten som är tom, fast på samma banderoll. fattar du hur jag menar? den biten som sticker upp på andra sidan, och låta den sticka upp ungefär där det står "the" nu…

hänger inte rikigt med vad du menar

oki..men jag tro att den kommer bli mycket snyggare så som den här:P
Klart du ska ha den Mac . är ju min girlfriend som har gjort den ^^ haha

klart robin jag kör på den..sak nog inte ändra på..låter den vara som den är nu och så som din flickvän ritade den
Den där blir nog bra! Familj/känns kärlek… gillade dessa stjänor ikring oxå *S*
Lycka till!

man tackar så mycket..den är tänkt som min famlij ohc den betyder mycket för mig
Personligen så tycker jag att man ska se "slutet" på hjärtat altså nerderdelen för annars tyckte jag den likan lite en upponer vänd rumpa ;) ska du ha den i färg eller gråskala? för om du ska ha den i gråskala tycker jag att det ska vara skuggor i den, för om du bara gör den i kontur kommer den nog se kladdig och ofärdig ut.. men det är vad jag tycker. lycka till :)

den ska vara i färg ha jag bestäm mig för:D
#17 vad bra, för den passar sig nog bäst i färg :)

ja d e då jag som ritat denna…. :P haha jag e ganska nöjd med den faktiskt….vsg mac…..
p.s nu e även jag medlem här… :P haha

ne jag tycker inte att du ska göra den på halsen….även den har jag ritat…. :P
om jag var du så skulle jag nog ändra på texten för om man läser det som man normalt sett gör, dvs inte huller om buller utan från vänster, så blir det Fuck World The. Antar att du vill att det skall stå Fuck The World ?

ska ändra den till det elelr det ska stå F.T.W..va ideen bra annrs?
Annars var ideén bra tycker jag :)
Alltid kul med personliga tatueringar så länge de är genomtänkta :D