Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettbilder
Läst 2542 ggr
Stinko
0

Photoshoptatuering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att ha sett trådar här nu med folk som photoshoppat dit tatueringar så kom jag ju på att jag hade tagit en bild för läänge sen enbart för just detta syfte!

Så nu är det min tur att visa.. haha. :)
Ska tatuera in min illers tassavtryck i framtiden typ likadant som på bilden, fast bättre då..

Jag är ju ingen gud på PS tyvärr.. så resultatet blev ju som det blev,
dessutom var det sjukt svårt att få tassarna i rätt "riktning".. sen har jag inte heller studerat hur en iller "går".. Men detta får duga tills jag får råd att göra den på riktigt, då får jag forska lite mer kring det.. haha..

Stinko
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zooom! :)

Btw, hoppas ni inte dödar mig för mina lite halvnakna bilder nu, haha… Oskyldig

ChristineL
0

Jättefint enligt min mening! Klart du ska göra så!

Liss
0

Tycker de var jätte snyggt:)

(och nakenheten är inte så uppenbar, du täcker ju;))

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[slo]
0

Riktigt snyggt faktiskt :)

Och döda för lite halvnaket? Nää, nu driver du la med mig :P

Stinko
0

Tack alla :) Det är ju bestämt att jag skall göra så….så fort jag bara har råd … :P

Grejen är den att denna bild har blivit borttagen för mig på bilddagboken… Men bara den där hela bilden, inte den som är "zoomad" :/
Visst är det ju emot reglerna att ladda upp nakenbilder där, det förstår man väl… Fast man ser ju varken någon bröstvårta eller liknande så jag anser inte att denna bild skulle vara värre än att ha laddat upp en bikini bild eller så? :/
Sen går ju inte admin igenom alla bilder heller… så det måste ju varit någon som anmält den för mig :(

Misimurf
0

Jätte snyggt!

Liss
0

#5 Jo de känns lite onödigt, som du säger är de precis som du skulle haft en bikiniöverdel.. och då är det minsan ingen som reagerar:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Asa-N
0

Jag begriper inte hur någon kunde reagera på den bilden!!! Jag menar folk visar ju mer när de går på stan nästan än du visar på de bilderna!!

Stinko
0

Ja, det är ju så som ni säger! Har fortfarande inte fått svar från admin om varför… Men jag ska f-n veta.. Det gjorde mig rätt förbannad då jag vet en hel del andra människor på bdb som har ännu mer "stötande" bilder om man nu ens kan kalla det så. >_<

mjioo
0

oj.. har en hel del kompisar som lagt upp nakenbilder.. även jag har en och annan då nån haft lite kul på fyllan och sen dagen efter bett mig lägga upp alla bilder.. så ja de måste nog ha blivit anmält, trist eftersom man inte ser något naket på den. stora reklamskyltar är mer utmanande än så.. (visst man borde kanske inte uppmuntra till lite naket men om de ska ta bort en sån bild så får de allt ta bort alla stötande bilder)

oj vad långt det blev :) men iaf jag håller med de andra, skitsnyggt!

Stinko
0

#10: Ja.. Det är tråkigt… Funderar på om jag  vågar ladda upp den igen? :/ Men tänk då om min bdb blir borttagen? Har liksom bilder från 2004 på den… :/ hm.. nja, nu kom jag nog på att det är bäst att låta bli isf… Den där andra bilden är ju trots allt kvar.. (av någon konstig anledning?) får väl nöja mig med den.

Hehe, tackar :) Ser såå mycket fram emot den ^^

invisible-angel
0

den e riktigt häftig enligt mig….hade vatt häftigt å göra den… :P

Satmaran
0

Det kommer att bli riktigt snyggt!!!!

Kolla i någon djur o naturbok, hur spåren är placerade efter en iller. Eller det finns väl så klart på internet numera, he he.

Ioma
0

Skitläckert!!!

Jag skulle absolut göra det om jag vore du ;-)

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Stinko
0

Jo, visst är det sjukt snyggt. :) Jag har dock börjat tänka om, eftersom jag med all säkerhet kommer tatuera mig en hel del i framtiden så kanske det inte är så smart att placera tassarna på detta vis, iom att dom kommer bli svåra att få ihop med andra framtida tatueringar.
Min nya tanke är att tatuera typ två tassar på halsen, bakom örat eller hur man skall säga. Ni förstår väl på ett ungefär i alla fall…
Tror det hade varit mycket bättre och det känns mycket mer rätt istället för att göra det där på sidan… Fast visst är det sjukt snyggt :(

Men som sagt, ska jag kunna tatuera mig mer i framtiden så är det nog inte så smart att placera dem där.

Linn
0

#15 det ligger nog en del i det där stinko.. Visst är det ruskigt snyggt, men kan bli svårt att få ihop med något annat. så jag röstar för att du sätter tassarna bakom örat istället :)

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

sarocky
0

Skitsnyggt :)