Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 1230 ggr
Miii4
0

Snabb fråga

Jag har en piercing i Tragus, men tappade smycket inatt.
Har haft den i 1,5 år, och undrar bara om det växer ihop snabbt, kan nämligen ingenting om sånt där.
Vet nämligen inte när jag får tid att ta mig in till stan och köpa nytt..

[slo]
0

Det är nog ganska individuellt tror jag… Men du har inget annat du kan peta i hålet tills vidare, så det inte växer igen? Annars finns det ju gott om webshoppar under "länkar" här ovanför, leverans på ett par-tre dagar :)

[jenkass]
0

precis som ovan skriver så är det olika från person till person hur snabbt det läker ihop (om det läker ihop alls) har du inget vanligt örhänge du kan byta med så länge då?

Miii4
0

Satte i ett vanligt örhänge, men är för stort :S. Men klarar mig iaf några dagar. Har väldigt små öron så alla örhängen är för stora Cool

Liss
0

I brosket brukar de växa ihop väldigt sakta om ens alls. Men som andra sagt är det också individuellt. Jag har dock inte provat, men tror nog min helix skulle kunna vara utan ett smycke ett bra tag. Men de är lika bra att ha något i sålänge så de inte blir tråkigt och växer ihop ändå:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

anaprincess
0

Frågade på piercing studion i staden jag bor i om min helix som hade krånglat och han sa att i brosket i örat tar det 2 år innan det är ordentligt läkt. Så va inte utan smycke för länge.

mjioo
0

#5 är ifrån person till person. min helix läkte helt på lite mer än en månad.