Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettsajten-och-andra-ifokussajter
Läst 1384 ggr
Liss
0

Nya ifokus (Viktigt)

Om allt går som planerat kommer de att växla över till att köra hela iFokusnya versionen natten till fredag.

För oss som kört på värdsajten ett bra tag nu, är det ju egentligen ingenting som är nytt, men för er medlemmar lär det vara desto mer förvirrande.

Vi ska försöka göra det så enkelt för er som möjligt. Den nya versionen kan verka svår i början och ovan. Men med tiden märker ni att de är så mycket mer bekvämt och bättre. Om de skulle vara några frågor så finns alltid support.ifokus.

Mvh LisetteS, Sajtvärd bodyart.ifokus

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

Och inatt ska de ske! :)

AnnaFreds
0

Nu är det klart :)

Ser bra ut hitills ;)

[jenkass]
0

nej usch jag gillar inte denna layouten.. *konservativ* ;)

ChristineL
0

Jag vet inte heller riktigt om jag gillar layouten… Varför går inte bannern hela vägen från sida till sida?

EmmaG
0

För att de gamla bannersannonserna inte är anpassade för de nya större bannerområdet

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Liss
0

Fast visst måste ni se det positiva också?:) Nya personliga sidor med mycket mer utrymme och en massa annat kul:)

sarocky
0

Jag tycker det är bra :)

Jag är dock lite ovan vid detta nya. Hittar inte vart man blir medlem på sidor. Hittade hit ikväll men vet inte vart jag ska rtycka för att bli medlem på denna sidan.

murderdolls
0

jag är djupt besviken, min gamla användare excisterar tydligen inte längre.. så nu finns jag här under murderdolls istället för tiiia…

Liss
0

#8 Jasså?:O Har du sagt till om det..

murderdolls
0

#9 nej men jag antar att iFokus är lika sega på att göra ngt åt det som alla andra siter, så jag kör vidare på denna istället. Huvudsaken är ju trots allt att jag får vara med och läsa och disskutera :)

Liss
0

#10 Nja, dem brukar hjälpa en rätt fort faktist. Fast nu har dem nog fullt upp iof med att försöka få allt och funka och gå ihop sig.

Karmatarerskanise
0

murderdolls; jo, din gammla ska finnas kvar. Du måste bara aktivera den igen. Det står hur du ska göra omn du går in på din sida och går ner lite på sidan.

murderdolls
0

#12 jag kommer ju inte in på min sida, det är ju det som är problemet. Obestämd

Karmatarerskanise
0

Man kommer inte in på sin sida fören man aktiverat den igen.

Vad händer när du klickar på "min sida"?

murderdolls
0

man kan inte gå in på "min sida" om man inte kan logga in. det står så här när jag försöker logga in: Felaktigt användarnamn eller lösenord

men jag vet att både användarnamn och lösenord stämmer.

Karmatarerskanise
0

Låter konstigt. Verkar ju faktiskt som om du glömt ditt lösen.

Har du frågat inne på Support? Om det är fler som har ditt problem?

Vad hette du innan?

murderdolls
0

jag har varit inloggad nästan varje dag i två år och har skrivit mitt lösen varje gång så jag har ju inte glömt varken mitt lösen eller mitt användarnamn. som sagt om du läst mina inlägg så ser du att jag skrivit "så jag kör vidare på denna istället. Huvudsaken är ju trots allt att jag får vara med och läsa och disskutera :)"

ANNIA
0

murderdolls. Du har troligtvis vid nåt tillfälle bytt lösenord. Så om du kommer ihåg ditt gamla så prova med det. För det är flera som råkat ut för samma sak. Man får helt enkelt logga in med det gamla. Och kommer du inte ihåg det så klicka på länken (ja vad den nu heter) lösenordspåminnelse. Då får du skriva i din email-adress så kommer lösenordet till det användarnamnet.

Karmatarerskanise
0

#17 Ja, för mig är mitt nick tydligen viktigare än vad ditt är för dig ;)

Liss
0

håller med #18.. jag hade mitt gammla lösen helt plötsligt också. Så jag fick ändra till mitt nya igen.

Linn
0

#18 samma sak för mig. Jag hade dessutom ogiltliga tecken i mitt "nya lösenord" så jag fick behålla det gamla jag bytte från. Men det tog ett bra tag innan jag kom på det.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus