Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1309 ggr
Emelie123
0

Någon som vill rita tatuering?

Hej! Jag ska snart göra min andra tatuering och det ska vara en ying och yang med sol och 5st stjärna och tribal vill jag ha. Och om det är nån som har en bra ide hur det kan vara och är bra på rita från skillnad från mig:P. Den ska vara på handleden så inte så stor. Så om nån ahr lust att rita upp en skiss så skulle jag bli glad:).

mjioo
0

det är många som frågar om man kan rita en tatuering åt de, jag tänker inte erbjuda mig att rita den då jag har fullt upp med annat och inte är så förtjust i tribaler och sånt(vill inte rita något halvhjärtat, är säker på att du förtjänar mer än så)

men däremot tipsar jag dig att först hitta en tatuerare som du trivs med och som är duktig på såna motiv(titta i pärmar och var en sträng kritiker) sen kan du be den personen att rita upp efter dina önskemål, kom ihåg att kunden alltid har rätt speciellt när det är något som ska sitta på dig hela livet så kräv det du vill ha, våga säga vad som är fel in i minsta detalj(inte om det är omöjligt att göra det du önskar förståss då får du mötas lite halvvägs)

man ska alltid känna sig så trygg hos sin tatuerare att man kan säga precis vad man tycker, det kan krävas långa väntetider men hellre de än att få något som är dåligt gjort.

vad långt det blev hehe, jaja kanske finns någon här inne som vill ge det ett försök men glöm inte bort att man inte måste ha en färdig bild när man går till sin tatuerare.

murderdolls
0

#0 gå till en tatuerare och be dem rita upp den åt dig istället.