ny piercing :)
Snygg! :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
tack :)
nice! en sån sambo vill man ha hehe :P

Jag vill också ha, men de är inte så smart med mitt yrkesval och känns ovärt att göra undermammaledigheten när jag lär få ta ut den sen 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#5 nee tråkigt om du måste ta ut den, å de blir dyrt :/

#6 då är det lika bra at tjag låter bli att göra en. Funderar på septum istället, den är lätt att gömma :)
#7 jaa :) jag ville me ha en sån men få som passar i de! :P

#8 Vi kan pierca oss ihop och se vem som gråter mäst. Alla passar i septum ;)
#9 haha :P ska tänka på saken ;) e ju sugen nu! :P

#10 Fast jag har lovat min piercer i västerås att bara han får sticka kanyler i min kropp om det inte har någonting med sjukvård att göra 
Nice nice tjejen!:) Du tog iaf på andra sidan läppen ;)
Och du fick visst en ring ser jag.. :)
Hur känns det då?:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#11 haha de han inte vet mår han inte dåligt av? ;) hihihi
henke som pierca mig va jättebra! :) han ska iaf fortsätta göra mina :D
#12 haha jaa :P höger e min favoritsida :P
japp han sa att ringen gör att de läker bäst :)
ska tillbaka om några veckor å köpa lite smycken :)
de känns bra lite svullet på insidan imorse men de har gått ner nu :)
lite konstigt känns de att äta ^^ å ringen snuddar på en av mina övre tänder när ja pratar ^^
men snygg e jag :D
#13 nämnde han att den bara läker bäst om du inte snurrar mer på den än när den rengörs? därför många piercare vill att man ska ha stav i början så att man irriterar hålet så lite som möjligt genom att det kommer in smuts när ringen snurar..
haha ja kommer ihåg hur ovant det var när man åt och pratade i början.. nu har jag glömt bort den när jag äter så när jag äter kladdig mat så brukar jag säkert s ganska dum ut till jag kommer på att den finns där.. och då ser jag ännu dummare ut när jag ska få bort kladdet på den hehe.

#13 men han lär märka när jag tittar förbi nästa gång isåfall :P
vart piercade du dig?
#14 han sa att jag kan snurra ringen innåt mot munnen så de inte kommer in sårskorpor i såret.. men då rengöra den bit som åker in i såret,
haha jaa åt slabbig pizza idag ^^ mat överallt :P
#15 lucky 7 :)
äsch du får gömma piercingen då :P ;)

#16 Men han sätter så tajta ringar tycker jag, sen så har jag hört ganska mycket att han gör snett och gör om (varav ena piercingen på andy när han hade snakebites)
du har inte lust att i nästa månad åka till västerås och piercia septum hos min piercer med mig? och glo på hans sjukt snygga sleeve och låta mig boka tatueringstid kanske? Hehe :P
#17 ja västerås kanske :) men hur dyrt e de att åka dit? :P har inte så mkt pengar just nu :(

#18 ca 148 kr per resa :)
#19 okej de va inte så farligt ändå :D
men näst nästa månad kanske? :)
kan va skönt att få den piercingen ja har att läka först me ^^