nån som är bra på att rita?
fick ett presentkort på doc forest studio i shlm av min kille i julas! så nu hade ja tänkt skaffa min första tattuering! är väl tänkt att det ska vara en liten mus som ska sitta på höften mot magen liksom! problemet är att jag kan inte rita alls så jag undrar om någon vänlig person kan tänka sig att komma upp med nån bild??hittar inga bra på internet.. det är först o främst tänkt som en mall för jag vet inte riktigt hur musen ska se ut! om den ska sitta eller ligga osv..
den ska vara ca 3-4 cm hög o lika bred hade ja tänkt! nån som har några bra råd?
Qui dormit, non peccat
en tatuerare kan lätt rita upp bilder efter dina önskemål så det är bäst att fråga där.. men det kanske finns någon som vill ställa upp är ändå men det är bra att veta at man kan gå tomhänt till en tatuerare ;)

jo men ja tänkte försöka bestämma mig för en ungerfärlig bild, så tattueran slipper rita 10 motiv och jag fortfarande inte är nöjd! ska nått sitta på min kropp resten av mitt liv så ska ja vara nöjd med den oxå=)
Qui dormit, non peccat
#2 jo absolut, och jag förstår hur du tänker men glöm inte att tatueraren jobbar för dig, du betalar för att få en tatuering och då är det tatuerarens skyldighet att göra dig nöjd ;)
Har du kommit någonvart med din tatuering? Såg att tråden var gammal men det hade varit kul att se hur den blev!
Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr

ska tattuera mig nu på tisdag, lägger upp bilder sen
Qui dormit, non peccat