Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 9308 ggr
Karmatarerskanise
0

Var tatuerade du dig?

I vilken stad och vilken studio tatuerade du dig? Vad heter tatueraren?

Karmatarerskanise
0

Jag tatuerade mig i Helsingborg hos http://www.eviltwinstattoo.se/.
Har en av Max och en av Johan.

mjioo
0

Ink station i majorna(göteborg) av johnny

Karmatarerskanise
0

#2 Grym sida :)

Zandra---83
0

Första på Skin Deep i Karlstad, kommer tyvärr ihåg vad tatueraren hette   :( Men andra gjorde jag på mässan här och då var det Linda på Stardust som håller till i Örebro som gjorde den.

ChristineL
0

Den första gjordes av Calle på Lucky 7 i Norrköping och den andra av Ronny på Needle Demon här i Örebro.

paivi
0

Två av mina är gjorda på Viking Tattoo / Linköping, den senaste på Halo Tattoo / Tampere (Finland).

attmar
0

Min första tattuering gjorde jag på Taurus i Sundsvall , den andra gjorde jag hos hemma hos någon kille och min 3e i Turkiet Förvånad

RC70
0

Första tatueringen gjordes på EastStreet i Sthlm, Jeppe tatuerade mig.

Andra tatueringen gjordes på A.N.T och det var Alex som gjorde den även fast han hatar att göra text !

navel
0

första hos doc forrest, andra och tredje hos en skön italienare ( tror jag han var) på king carlos här i sthlm.

Zvintos
0

Gjorde mina tatueringar hos Eastwood Tattoo i Ludvika.

Sarah80
0

Har gjort dom två jag har hos Martin på Lucky7 i Norrköping… =)

SMMM
0

Har gaddat mig hos flera..

Rikard Lilla gatan

Daniel Lilla Gatan

Ehh vad han nu hette det va på East street

Nån hemmapulare från chile (polarens kusin)

Jonas Black Scar

Jarmo med hemmagjord maskin  (nån random finne jag träffat)

Själv med hemmagjord maskin (riktigt fina resultat) ehehe

Men de enda som får "rita" på mig numera är  

Jessica Pistolero Tattoo Borås http://www.pistolerotattoo.com/

Jörgen Pistolero Tattoo Borås http://www.pistolerotattoo.com/

mjioo
0

#3 ja den är tuff :) fastnade för hemsidan och bestämde mig för att titta in i studion, och sen fastnade jag även för studion och de som jobbar där, johnnys dialekt är så underbar :).

kissan78
0

Min enda hittills är gjord hos Mr Zid i Örnsköldsvik, har tänkt göra nästa där också bara jag får råd nångång

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

emsems
0

Första på red dragon tattoo i Umeå, andra på amazing tattoos by Ingela (hemma hos henne i Umeå)

Stj3rnfallet
0

Oj, hjälp :S Har ingen aning! Tatuerade mig i Stockholm för över 2 år sedan.. Minns inte vad studion heter och de som tatuerade mig och min kompis kunde knappt svenska :P De pratade mest spanska. Tur att de hade vänner som kunde svenska bra :D

Morrhoppan
0

Först var hos en hemmapulare här i Ronneby. Den andra var i Sölvesborg på 007 ta2, i Sölve.

Frida
0

Jag gjorde min på Wicked Tattoo i Mölndal. Bästa kompisen och jag skulle göra våra hos Jonas efter varandra men Carl hade tid över så han fick göra min istället. Jag är supernöjd!

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Ittna
1

Tatuerade mig i kil på Golden Needels hos blomman. :)

Cherridwen
0

Första av hemmapulare Jarmo (kanske samma som SMMM i # 12, världen är ju liten ibland…) Resten blandat av Sari och Freddan på Par i järter, Borlänge http://www.parihjarter.nu/ . Ingen av mina finns med på sidan.

Linn
0

Den första gjorde jag i Bulgarien, den andra i uddevalla på pushn' the pins (tror jag det heter, sidan finns här under länkar).

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Liss
0

Jag har gjort mina tre på ett ställe här i norrköping som jag helst inte vill nämna eftersom dem inte är seriösa för fem öre.

Senare som jag sa i piercingtråden kommer jag tatuera mig på lucky 7 eller house of pain i Norrk. eftersom de är allt vi har och dem ska vara bra:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

SMMM
0

#20 Man vet aldrig..

Vid närmare eftertanke så hette han Jarmo och var från södertälje och va nog medlem i nån mc-klubb typ…

Cherridwen
0

#23 Nej då är det nog inte samma. Det här är nån raggartyp som mest tatuerat en massa vargar på folk. Det var ett tag sen nu. Typ 10 år sen eller så. (Oj, hoppsan. Är jag så gammal!!!!!)

blackangel
0

har tatuerat mig hos en seriös men ej legitimerad hmmGenerad

demenza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag blev tatuerad 1/9-06 på black scar tatoo i borås där tatueraren heter Tobbe..

SMMM
0

#26  Ahh Tobbe en trevlig kille. Fast han e juh inte kvar på Black Scar längre utan har öppnat eget nere i stan.. Kommer däremot inte ihåg vad studion heter.. hehehe

TacoBelle
0
Aviendha
0

tre st hos pontus i Sveg (även i Ljusdal och Hudik)

www.alternativeart.se

Ilokay
0

#29 är det samma person i ljusdal och hudik?

PJ på redrum här i gävle har jag gått till

SaraC
0

Min första gjorde jag hos en som heter Claes, som då hade en egen studio. Nu jobbbar han här http://www.tatuering.net/start.asp

Dom andra har jag gjort hos Pia, som har en egen studio www.piastatueringsstudio.se/

Alla i Borlänge

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[jenkass]
0

Av johan på black scar i borås. men även av sambon.

Buffaomini
0

hos poppe, jätteduktig
blir hos han nog nästa gång också..

maddi
0

Min ena tatuering gjorde jag hos Richard på Lilla Gatan i Solna, och min andra gjorde jag hos Thomas på Skin Hunter Tatto i Tyresö. Kan passa på att rekommendera Thomas varmt också. Riktigt, riktigt duktig! Glad

Martiinah
0

Hej, undrar bara om nån vet en bra tatuerare i Uppsala?  Glad

Liss
0

#35 Kolla under länkar på våran sida, så hittar du under tatueringar olika studios i Uppsala:)

Martiinah
0

Tack ;)

SMMM
0

#35 Om det e nå större och komplicerat så finns det bara EN i Uppsala.

Mankan på Rough Stuff . (enligt mig personligen en av sveriges absolut bästa tatuerare)

Martiinah
0

#38  Gick in på deras sida, tyckte att dem verkar riktigt bra så jag funderar på att gå dit när det är dags, även fast det kommer ta ett tag pga jag är bara 16 och de är hårda på sin 18 årsgräns. men det är värt väntan när man tillslut får vad man vill ha.Glad

Mach1
0

True Heart Tattoo L-A, Waterproof tattoos Örebro, Skin deep tattoo Karlstad,  Wild Tattoo Vålberg och lite cover up på min hand av Par i Hjärter Borlänge.

Loove
0

Helenius i Borås

berry892
0

Black scar tattoo i Borås Tony tatuerade mig :)

Junction
0

Jag tatuerade mig hos en snubbe i Sundsvall som heter Ernie.
Har ingen aning om han har nåt namn på sin studio.

demenza
0

Micke Byman .. True Heart eller ngt liknande i Centrala Ludvika:D

Asa-N
0

Min första tatuering ska göras av Ove på Doc Forest nu i juni. Motivet är en orkidé med lite tribal runt.

Aqua
0

Gjorde mina på  Eastwood Tattoo i Ludvika med :)

MrHyde
0

Har gjort mina hos Infierno i Malmö. Skit duktig kille! :)
www.infierno.se 

Och en har jag gjort på en tattoo mässa i Malmö. :)

[slo]
0

Gjorde min hos Jane på Two Hearts här i Kungsbacka :) Även hon som är orsaken till mina piercings :P

League
0

Min Gubbe är gjord hos Gurkan, på HIHI tauering. Ligger i floby, 200 meter från min lägenhet, gissa om det är svårt att inte knalla ner dit och hänga när man är ledig?

www.hihitatuering.se

Min andra är gjord av Demon, på tattoobåten. Hans studio ligger i gbg.

demenza
0

46# Heter inte MIckes nya tatueringsstudio True Hearts? Den ligger mitt emot Parkeringshuset..

flamingooo
0

min nyaste va i trelleborg hos en som heter rickard… jätte bra va han… trevlig, lugnande och jäkligt noga… inte vatt med om nån som vatt så noga faktiskt när jag gjprt de innan eller när jag vatt med någon kompis gjort det jätte nöjd med honom kommer gå dit igen

[cancan]
0

Gjorde min på http://www.liztattoo.se/ i Malmö

Zadeira
0

Hos Johnny på Fantasyland i Lund. Tyvärr har han lagt ner, så nu letar jag efter nåt som verkar bra i Malmö..

Bina
0

Tatuera mig i Kristianstad Tattoo´s By Janne. Han ska visst ha sålt det nu. Jäkligt duktig. Ska bli svårt och hitta ngn ny.

//Bina

Liss
0

Tatueringen från idag är gjord på Lucky 7 tattoos i Norrköping- av Calle

Beafer
0

min är gjord på Fallen angel tattoo i Gävle av PJ.

Inflyttad
0

Gjorde min första hos Heidi Hay i Göteborg, Riktigt seriös studio som jag gärna rekomenderar till andra.

Heidi Hay

[tiiia]
0

Har gjort båda mina hos Micke på MadCat i Linköping :)

sarocky
0

Två st på Zeal tattoo i Kalmar.

Två st House of pain i Kalmar.

En Bernes Tattoo (vet inte riktigt vad den heter) Kalmar.

En på Evil designe i Kalmar.

En på Moas Tatoo i Östersund.

Musiken
0

Mike's tattoo i Carlisle. Tatueraren heter Colin.

[disembowel]
0

Thomas på Swahili Bob's i Stockholm.

skrellet
0

Min första gjorde PJ på fallen angel i gävle.

Resten har Danne på Custom illusion gjort.

sofie
0

Jag gjorde min på Water proof hos Daniel i Örebro

Misimurf
0

Jag tatuerade mig på House of pain i Karlskoga, tatueraren heter Krille.

De två andra jag har är gjorda av Åse på Rose island tattoo i Filipstad

Jenahbella
0

min första (sju stjärnor) gjorde jag på house of pain i norrköping och min andra (körsbärsträdet) gjorde jag på may die i norrköping :)

hus-musen
0

min första gjorde jag hos doc forest

Qui dormit, non peccat