Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttöjning
Läst 908 ggr
fettmedkevlar
0

Töjsmyckerna är hemma

Har idag varit och hämtat ut mitt paket ifrån Barbarella, beställde 4, 5 och 6mm. Otur eller vad man ska kalla det så kom jag fram till att jag hade visst redan 4mm i båda öronen. Trodde jag hade 3mm i öronen men så var icke fallet. Inte undra på att jag hade så j*vla ont i öronen när jag skulle ha i 4mm från 2mm´s hål. Så nu har jag precis fått i femmorna och det känns inget märkvärdigt förutom att det svider lite lätt.

6mm fick jag ju som sagt också, tråkigt nog så var ena trasig. Men jag var snabbare än blixten och ringde upp Barbarella och fick tala med en jätte trevlig tjej, hon lovade mig att hon skulle skicka upp en ny som landar i brevlådan inom några dagar.

Så jag är skitnöjd trots att den var trasig och trots att jag nu har 4 stycken 4mm smycken.

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Liss
0

hehe.. ja vilken tur då! dem extra två par 4 mm får du väl sälja vidare då?:) Jag har me 4mm liggandes som inget är till för.. men nu blir jag nog av med dem iaf:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

fettmedkevlar
0

Idag fick jag det nya smycket på 6mm plus ett nyckelband. Inte illa pinkat alls, och jädrans vad bra service :) Snabbt som sjutton!

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se