Töjning
Hur mycket kan man töja (så att det kan gå tillbaka om man skulle vilja det senare)? Jag funderar på om jag skulle töja mina men skulle gärna vilja höra hur det ligger till om det kan gå tillbaka sen och så.
Ja alla lär säga olika om den saken.. eftersom de är så individuellt från person till person så varierar det mycket. Men vad jag lärt mig ska man kunna töja UPP TILL 20 mm, så det kan växa tillbaka igen. Medans EFTER 20 mm så går det inte tillbaka. Men det är bara i praktiken, sen är de efter hur ens kropp gör det.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Oj så mycket, jag trodde det var max 10, men jag kan inget alls om det så jag har säkert fel.

Oj Lisette. I såfall kan jag fortfarande "ångra" mig *hehe*
Är ju "bara" på 16 
Jag har hört så olika, men man lever ju bara en gång :) Och skulle det inte gå att åtgärda finns det ju metoder.
Mjaa.. de är vad jag lärt mig iaf som sagt:) MEN de är ju olika också som jag sa, så exakt hur de blir för er kan jag inte stå för:) Och de är alltså UPP till 20 mm, INNAN 20 mm.. så de inte blir några missförstånd;P

Jag kommer nog vara lika stollt över alla modifieringar även när jag är 90 år typ
Finns ju mer *neutrala* pluggar m.m att sätta i om man skulle lessna på att det synns *för* mycket dessutom 

#6 Jo men jag tänkte om det var så att jag ångrar och vill ha vanliga örhängen när jag bli gammal så var därfär jag frågade.
#7 Känn av lite vid 6-8mm, det är ganska lagom sådär och då behöver du inte oroa dig för att det inte ska växa igen.

#8 Okej tack, visst jag vet ju att det är olika från person till person, men tack. Skulle vara kul med något nytt, men som sagt så kanske jag vill ha vanliga örhänge när jag blir äldre så jag vill inte riskera något just nu som gör att jag ej kan ha det för det finns mycket snygga av de vanliga, men ändå kul att göra något nytt.
#9 Jag ahr precis samma tankar, ibland när man går runt och ser några snygga örhängen så ångrar jag mig rejält mycket :D

Undrar hur mina öron kommer se ut då. Börjar närma mig 30mm ><
#11 hehe jaa dem lär nog inte växa tillbaka iaf. Möjligt bli lite mindre, men de är nog allt:)
om man är noga med att inte spräcka öronen så går de lättare tillbaka, så det är bra att töja långsamt. jag har hört 10mm för att man ska vara på den säkra sidan och håller nog fast vid det hehe :)