Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 1358 ggr
[frustration]
2008-08-31 16:51
0

TÖJNING

hejsan, jag håller på att töja öronen. I vänstra örat har jag en spiral på 6mm och i högra örat en spiral på 3mm. 

På tisdag ska vi ha ridlektion i skolan och man får då inte ha ringar i öronen, utan ska då ha "pluppar". Och det är för säkerhetsskäl. 

Mitt problem är då att jag inte kan få tag i töjpluggar, eftersom det är södag osv och det är på tisdag jag ska ha ridlektionen och jag bor på elvehem och det finns ingen piercingstudio i närheten.. Och jag måste verkligen på nått sätt sätta i pluggar i öronen.

Min fråga är då om man kan göra pluggar av nått man har hemma. knipsa av penslar etc?  SNÄLLA HJÄLP

Linn
2008-08-31 17:07
0

penslar kan väl fungera utmärkt! Ta något bara som stämmer i storlek som du inte är rädd om.

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Musiken
2008-08-31 17:28
0

vissa har val aven gjort egna av lera? Vet inte hur bra det ar (om det ar giftigt osv), men sa lange det ar lakt sa kan det val inte vara ngn fara i ngr timmar?

Liss
2008-08-31 18:06
0

Du kan använda dig av något hemma, bara de inte skadar- ä skarpt, träigt så du får stickor osv.
Jag själv har alltid använt stickor som man stickar garn med.. ett väldigt bra redskap.

Annars har du en hel del piecingshoppar om du trycker på länkar uppe till vänster. Där kan du beställa pluggar, men de hinner nog dock inte hem till dig tills på tisdag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆