Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 1064 ggr
murderdolls
0

Bodyart sug...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det är nog fasen synd att man inte har pengar till att göra alla grejer som man vill göra i bodyart väg.

Jag hittade en helt underbar bild som jag har bestämt mig för att göra till tatuering och sätta på min vänstra underarm, men sen är det ju resten av armen och två piercingar till som man drömmer om. Gjorde en ny piercing idag men mitt "bodyart"sug har fortfarande inte minskat, snarare tvärtom.

Funderar på om jag kanske skall försöka komma iväg till tatueraren och göra min "lollipop" tatuering snart iaf, borde inte bli dyrare än en tusenlapp iaf, fast det är ju så mycket annat så man vill/bör lägga pengarna på också. *suck*

nån mer än jag som går omkring och längtar efter sina planerade tatueringar och piercingar?

Karmatarerskanise
0

Jag längtar!

Ska göra en av alla tatueringar jag vill göra den 3:e oktober. Vill pierca mig också :P Men ja, pengar stoppar mig.

Linn
0

oja, det vill jag lova! ska ju tatuera mig den 10e oktober, men det är ju jätte långt kvar! Och jag längtar efter att göra fler tatueringar, och PIERCINGS!

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

[jenkass]
0

här känns det som att det bara är tiden som är ivägen.. Antingen jobbar man eller så är man för trött *gaah*

Liss
0

Ja för mig är de ekonomin som inte riktigt vill sig efter mina planer! Och jag går typ runt varje dag och vill och vill! Har ett enormt sug efter mina tatueringar jag vill ha! *suck*

Kanske är tur att jag inte har råd^^ då skulle jag ha en täckt arm/skuldra, andra armen med fjärilar, halva ryggen nertill, och en sak på foten:P De är vad jag vet hittills iaf.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna-Klara
0

Jag vill ha en fågel fenix på benet och känner att jag vill ha den NU! Det är liksom dags.. men har en massa annat skit jag måste gå igenom först (vilket kanske är ganska typiskt för en fenix, eller hur?)