Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3056 ggr
masson
0

Tatueringsstudio i Halmstad

Är det någon insatt som vill tipsa om en bra studio i Halmstad. Jag vill göra en gadd där en phoenix slåss mot en drake, den ska vara svart med skuggor och kommer täcka stor del av rygg bröst samt arm och axel. Jag undrar också hur lång tid det kommer ta att göra en såpass stor tatuering och ungefär vad den kan komma att kosta. Jättetack för seriösa svar!

/Thomas Masson

masson
0

Jag är ny på sidan och ville redigera inlägget därav dubbel. Ledsen för detta det ska inte upprepas. Frågan om tatuerare kvarstår dock!

Med vänlig hälsning

Thomas Masson

Liss
0

Tog bort ditt andra inlägg:)

Annars kan jag inte hjälpa dig annat än att säga -om du kollar länkar på sidan uppe till vänster så har jag lagt in länkar till en hel del studios i hela landet. Kanske finns någon i Halmstad som jag lagt till. Men jag vet inget specielt om dem i halmstad, så de får du bilda dig en egen uppfattning av ifall du besöker dem och tittar på deras verk.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
0

Äsch då, såg att jag inte lagt in någon i Halmstad. Då har jag inte hittat någon där tyvärr:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

masson
0

Tack för svaret endå. Jag vet att det finns en "Andy-Tattoo" eller liknande men ingen som skrivit omdömen eller postat hans verk.

Med vänlig hälsning

Thomas Masson