biter omedvetet...
antingen så blir du medveten om problemet å slutar bita ;) eller så skulle jag rekommendera att gå till piercare å byta till stav så mäter h*n samtidigt ut vilken längd du behöver.
haha aa jag får väl försöka att tänka på att inte bita :P å så får ja väl gå å prata me piercaren i veckan .. :)
Jag biter ännu mer när jag har stav.. men de är jag det. Får se till att sluta bita helt enkelt. Men har man rätt längd på en stav eller ring brukar man inte komma åt så mycket och bita.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
nee ringen känns ju ganska stor nu ^^
#4 Jo, då har du säkert för stor ring nu också.. eftersom de är läkt och inte svullet någe mera:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
precis :)

jag har stav o har bitit sönder tänderna liksom slitit ner de lite, gjorde detta omedvetet i början men tänker på att ej göra det mer inge kul med trashade tänder:(
#7 tråkigt! :(
jag hade ett jädrans problem med o bita i min piercing :o fick så ont i huvet så de va inte sant! men nu hhar jag taagit ut den :)
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
Det verkar vara olika från person till person.. Min kille plockade ut den i tungan, eftersom det började bli slitningar på tänderna, antagligen tuggade han på den i sömnen eller så.
Själv har jag inga skador eller liknande *än* men får jag så blockar jag ut. Tänder är inte billiga..
Paulina