Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 4745 ggr
gabi85
0

Brun tatto?

Hallo där!
Tänkte bara höra om nån gjort en brun tatuering? Jag tycker de svarta går lite mot blått efter ett tag och jag tycker man kan se så blek ut i det. Jag har funderat på en brun då, men är rädd att det kommer se ut lite som en henna… Någon som har nån erfarenhet av detta?

Musiken
0

Jag har brunt och svart i min tatuering och det bruna ar brunt, men nar det ar blandat med det svarta sa ar det riktigt snyggt faktiskt och ser svart ut for det mesta beroende pa ljus.

gabi85
0

Jag hade tänkt mig en tatuering i enbart brunt… Så det är det jag undrar om hur det kan tänka sig se ut.

hus-musen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en tattuering i enbart brunt, dock gillar jag hennatattueringar. det är en liten mus. skickar med en bild, dock är den alldeles nygjord så den har inte samma röda lyster nu.

Qui dormit, non peccat

Mischa
0

#3 vilken fin!

≧◔◡◔≦

hus-musen
0

#4 tack=) jag är jättenöjd=)

Qui dormit, non peccat

[Mova]
1

hus-musen. kan du inte lägga in en bild på hur din tattoo ser ut nu för nu är den väl läkt va? Tycker det var riktigt coolt när den är brun :D

hus-musen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#okii=) den är inte riktigt läkt än, och jag ska fylla i färg i den. mitt plåster åkte upp så mina jeans fastnade i den 3 dagar efter den gjordes=( tappade lite färg där..det vita runt kanterna är idominsalva förresten!

färgen är ine så röd som på bilden, utan den är lite mörkare.

Qui dormit, non peccat

[Mova]
0

#7 riktigt fin färg påden tycker jag :)

hus-musen
0

#8 ja den har rätt finfärg, dock fattas det färg i vissa fläckar..men tattueraren skulle fylla i gratis å mig=)  gör en brun, det är lite udda men väldigt läckertSkrattande

Qui dormit, non peccat

gabi85
0

men den där är lite för röd för min smak. vill ha mer mörkbrun, mot svart men ändå inte svart… men det som du säger, den är kanske inte lika röd i verkligheten.

ingen annan som sett nån bild på en mörkbrun tatuering?

hus-musen
0

#10nope den påminner om cocacola i färgen i verkligheten=) men blixten gör att den ser röd ut!

Qui dormit, non peccat

gabi85
0

jag har bokat tid nu. blir lite brunsvart. tatueraren har själv många tatueringar i brunt så det var inte så svårt beslut. men jag vill ha dom mörk-mörkbrun så hon ska blanda det med svart för att få det bra.

så himla laddad nu! bara vänta och se hur det blir sen :)

Aviendha
0

Spännande! Har inte sett någon i brunt förr.

Själv har jag en tass i en sepiafärg. Den ser mest grå ut, men den tonar inte åt det blåa hållet. Den borde väl fyllas i lite, tappade lite färg, men i vissa ljus så ser den lite brun ut =) *även om det som sagt mestadels ser ut som grått*