Wall of Shame?
Tankte att Wall of Fame finns ju redan, sa varfor skulle man inte kunna lagga in bilder pa sina mest misslyckade tatueringar/piercingar/tojningar/scarifications osv? ^^
// Amanda

haha det tänkte jag på oxå häromdagen!

Bra idé :)
Ja, det kan vara en bra grej, man kan även lära av andras misstag.
Synd att jag har förlagt minneskortet där bilden på min killes halvt utstötta ögonbrynspiercing låg.. Han fick en ölburk kastad på den, och efter det så ville den inte läka, såg inte snyggt ut de sista dagarna =/
Paulina

#4 - Du, den ser lite ojämn ut… :P
/Christine

Inte sa javla illa anda MrHyde, men valdigt korkat! Hahaha
// Amanda

Hahaha tack sa mkt for komplimangen :p
O ja, haller me om att de va valdit korkat. XD
#8 blev det inte någon infektion?
Det måste ha gjort jävligt ont! :O
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
#6 skitläcker ju! :) Gillar hemmatattueringar o jag o min pojkvän ska göra varsin på varandra. Bara en liten… Har köpt gammalt hederligt pelikanbläck som tydligen användes förr till hemmatattoos…
Jag gjorde en på honom men den blev väldigt misslyckad då den nästan är helt borta nu efter 3-4 månader…
Men så här såg den ut (inte wall of shame enligt mig :D)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#10 pelikanbläck innehåller bla bly och andra kemikalier, varför vill du ha in sånt i kroppen?det finns en anledning till varför e inte blev så populärt efter ett tag.. gäller all sorts bläck förresten. näe satsa på en riktig tattuerare istället!
Qui dormit, non peccat

#12 hihi vilken bäbismage=) vad betyder tattueringen för nått?
Qui dormit, non peccat
#14 Japp :-)
Isländsk galdrastafur "trollruna" som ska beskydda mig mot djurbett.
#8 Hade en kusin som fösökte sig på samma sak….men med tuchpenna. Blev sjukhuset för henne. Konstigt va?
#16 herregud att ens försöka så, vill man verkligen ha en så kan man gå till någon butik :)
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
#17 Jo…men hon var ung och impulsiv antar jag. Hon brukar vara klipsk….men inte den gången uppenbarligen! :)
# 18 man kan göra mycket tokigheter ibland :)
Man är ung och livet leker!
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
#19 Så sant, så sant.
#20 haha ung är jag och har gjort tokigheter fast inte sånna :D
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Man behöver inte vara ung för att vara dum.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
# 22, det är bara ett ord språk :) ^^,
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se
Jo jag vet det …
Sajtvärd på Iller.ifokus

#9 Jo, de gjorde ganska ont när ja stack precis på hälsenan, behövde faktiskt en liten paus en gång. :p Men där blev ingen infektion iallafall. ^^
#10 Tack så mkt. ^^ Den du gjorde såg ju riktigt bra ut den me. :)
#16 Tuschpenna?! De låter inte särskillt intelligent. XD Hoppas att hon inte blev för sjuk. ^^
# 25 du hade tur då :) det låter som om det gör jätte ont när man ska göra denna typen av tatuering!
Hunden är din bästa vän
ristrom.blogg.se

#26 Anledningen till att de gör mer ont e nog för att man sticker ju så himmla mkt långsammare än vad en maskin gör…så man hinner nog inte vänja sig på samma sätt.
Fast mina luffarprickar som jag gjorde på handen (på exakt samma sätt) gjorde inte så ont. :p Fast där stack jag inte så djupt för när sårskorpan trillade av så va där ingen färg under. XD Så nu har jag bara 3 ärr där istället. :p