Bytt upp mig!
Nu har jag äntligen fått en ny tunnel i 12 mm. Och den här gången var starpiercing riktigt duktiga. Fick sakerna på tre arbetsdagar och inget var fel:)
Så nu har jag bytt till 12 mm tunneln i vänster örat och till 10 mm tunneln i höger. Tog ett litet tag, är alltid trixigare med tunnlar för mig.. örat blir irriterat och tjockare och då når inte riktigt tunnlarna till ^^ men men, med lite lirk (läs våld) så funkar det.
Så beställde jag en stav med, för tappa ju min i avloppet. Och en ny kula eftersom jag tappar dem hela tiden i avloppet:P Ska nog inte byta smycke inne på toa mera. Staven var 6mm lång men de funka fint. Äntligen en stav jag inte biter i och som sticker ut 2 cm när man ler:)
Nu har jag också en 8 mm hornspiral till ingen nytta, så är någon intresserad ge mig en knuff. Och även en 8 mm plugg med en dödskalle på.
bild- lite svullet och kletigt med helosan:P men i är det..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Töjde du med tunneln?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Nene, hade redan 12 mm i vänster och högerörat töjde jag med min vanliga stickarstav i 10 mm som jag hade till vänster örat tidigare.
Haha, det där med kulor i avloppet känner jag igen ;) Testa att sätta i "ploppen" innan. Över handfatet har man ju bästa spegeln och bästa ljset, alldeles för värdefullt för att byta plats enligt mig ;)
Visa inte så bra töj-bilder. Jag ska stanna på mina 6mm. Jag ska! *intala intala intala*
Paulina
jag stänger alltid avloppet innan jag byter kula :D
ett tips, lägg lite blött papper för hålet om de inte går att stänga :D
Ja alltså med avloppet menar jag självaste avloppet under badkaret. I handfatet lägger jag alltid papper för hålet, men så far kulan iväg i handfatet, studsar ut och ner på golvet som lutar mot avloppet;P
#3 Muhahaha.. visst är de snyggt!! ;) Du kan ju åtminstone töja till 8 mm och ta min spiral *retas*:P
haha trög jag e :D du får väl lägga papper där me
Haha.. jao, de är lite stort:P och så är de öppet på ett ställe, så tror pappret skulle bli lite blött och sjunka^^