4 nya igår
snyggt! :)
Haha, kul:) De är roligt med sånna infall saker ibland. Jätte fint med dermals:)
Vart gjorde du dem?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
attans vad snyggt :)
#2 vet du om man kan göra sånna i stan lisette?:D

Det var riktigt snyggt!
Berätta gärna mer om själva proceduren. Om det gjorde ont och om det läker bra.
Det där blev jag vansinnigt sugen på!!!
#4 Jag vet inte om någon som gör dermals här tyvärr.. De är inte många alls som gör öht.
#4 Annars har du ju Federal i Linköping, inte så långt att åka ändå :)
#6 okej :( jaa de hade vart skönt om de fanns i stan ^^
#7 får åka dit å kolla då :D

Jätte snyggt :) gjorde det ont?
#8 Jo, fast Daniel är ju typ den enda som piercar i norrköping. Och han gör inte dermals vad jag vet iaf:)
jösses, fick du mängdrabatt eller varför denna spontanitet? :)
≧◔◡◔≦

oboy, det där måste kostat skjortan! riktigt läckert! Jag tycker alla dessa dermals är riktigt snygga men jag skulle aldrig klara av att göra någon. kan tänka mig att det gör ruskigt ont! eller?

#2 Jag gjorde dem på Tattoo Art i Jönköping :)
#5 Det går till så att piercaren masserar upp huden så att hudlagret släpper och sticker därefter in nålen åt sidan så att säga, sedan åt andra hållet, sedan pressar hon in det lilla "ankaret" däri. Haha, lite krångligt, hoppas du förstår. Det bästa är att det gör mindre ont än vanliga piercings, och läker på 1-2 veckor, precis som en tatuering. Lite dyrare bara..
#9 och #12 Nej, inte så värst, inte som en vanlig piercing!
#11 Mjo, det fick jag. Piercaren och jag har blivit lite bundis sen studion öppnade och jag fick alla tre anchorsen och smileyn för 2000, så ganska billigt med andra ord :D
Snyggt! håll oss gärna uppdaterade om läkning osc allt omkring ;) Kan gissa på att det är fler än jag som är nyfikna som attan, det är ju inte så vanligt. Om du har lust vill säga.
Snygg BH btw, har en likadan själv =D
Paulina

Assnyggt :P men de gjorde rätt ont va?
btw, hur gör man om man ångrar sig med dem? går man till en piercingstudio och tar ut dem då eller hur går det till? För man lär ju inte vilja pilla ut de där "smyckesplattorna" själv :P
Jag funderar själv på att göra en dermal anchor under mitt ena öga men jag vill veta lite mer innan jag tar något beslut känner jag :P
Fy fan vad najs!!! Har velat ha en mellan brösten i några år nu men det har inte blivit av.. Har funderat lite på anchors men en vanlig surface är vad jag är van att ta… ;)
Ska nog ta en i armen snart… Som sagt- kanske blir surface först för att se om jag får behålla den- funkar det inte gör jagnog två anchors.. Fiiint!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Är det större risk att kroppen stöter ut anchors jmf med vanliga piercings? Sedan måste jag också säga att det där var skitsnyggt!

Skitfräckt!! Har själv stora planer på att skaffa mig en eller flera dermal anchors, har bara inte bestämt vart än, har flera idéer ;)
För den som är intresserad kan jag nämna att Tribe här i Göteborg gör dermal anchor och dom tar 800:- för första och sedan 500:-
#18 där gjorde jag:) men jag gjorde de när dom precis började med det så jag fick rabatt :D:D hihi. Men jag har för mig att det var kanske Barbarella som hade lite billigare, fast jag kommer inte ihåg men kolla där innan också :)

#14 Tack så mycket, den är asbra! :p Dem läkte på typ två veckor, sen kan det hända att dem blir lite arga på mig om jag glömmer bort att duscha te x efter jag har tränat och väntar tills nästa dag :P
#15 Nja, vanliga piercingar gör betydligt ondare enligt mig! Man kan rucka lite på dem, en tjej ruckade en hel kväll och till slut åkte dem ut! Annars går man tillbaka till studion och så gör piercaren ett litet snitt och tar ut dem!
#17 Nej, det är tvärt om! Det är betydligt mindre risk med utstötning när man gör en anchor. Jag tror det kommer i månt och mycket ersätta vanliga piercingar i framtiden iochmed att dem läker så bra och att det är så otroligt liten risk att kroppen stöter bort dem!

#20 det hoppas jag verkligen inte att de kommer att göra, friheten är ju större nu om man vill byta smycket helt eller om man vill ta ur det bara för dagen.

#21 Jo det är sant.. Fast jag tror nog det kommer vara ett bra alternativ till Surfacepiercingar iallafall, som har lite svårare att läka/stanna kvar. Men smycken finns det ju massor till dermals.. Kan ju byta hur man känner för. Du kan ju kolla barbarella och star-percing..

Tack för informationen!
Det låter ju inte alltför plågsamt ;)
Ska galoppera ner till min gulliga piercare och kolla läget!