Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 1387 ggr
Aviendha
0

Storleksguide

Jag och sökfunktionen på iFokus är verkligen inte kompatibla Skrikandes

Jag har länge vart inne och gluttat på kolopiercing (finns under länkar) för de har så sjukt mycket som är så vackert att jag blir aldeles knäsvag.

Men problemet är ju storleksmåtten. Tror de mäter i tum (?) och det skulle vara bra med en gudie, där man kunde se var mina mm motsvarar i deras strl. Ex kan de stå 7/11". Testade att ta fram miniräknaren, men gav upp rätt fort. (och jag som tyckte jag var duktig med matte D i bagaget hehe)

Finns det någon sådan guide?

[jenkass]
0

putta en artikel åt dig som heter "när du köper smycken på engelsk sida" hoppas den är till nån hjälp

Aviendha
0

Åhh, tack jenkass! Guld värt! =)

Musiken
0

Jag har kopt fran kolopiercing och om man inte fattar sa kan man slanga ivag ett mail sa skriver de matten i mm, samt berattar vad de har i lager osv! :)

Aviendha
0

# aha. Det låter ju jättebra =) Kom fram till att jag har 2 ga, och då kan man ju söka på just den storleken, och då fick man upp vad de hade i lager i den storkleken. Fanns en massa som var snäppet större, jag som lovat mig själv att inte töja mer, får se hur det går ;)

Hur var de?snabb leverans osv? Vet att du sitter på en annan kontinent ;) Men generellt talat, rekomenderar du dem?

Musiken
0

Jag tycker att det var helt ok! Min storlek var slut, sa de skickade ett mail och fragade om jag ville vanta pa att de skulle fa in den i lagret eller om jag ville ha en storre storlek. Sa det blev en storre storlek (dumma dumma!) och de dok upp efter en vecka ungefar :) Sa ca 1, 5 totalt. De ar valdigt trevliga ocksa, och med tojsmyckena fick jag ett litet care sheet och allman information om tojning osv.
De skickar aven sina saker med ett gavo-klistermarke, sa jag slapp tull ocksa :D

Aviendha
0

Det låter ju ruskigt bra!

Nu blir det till att önska pengar i present, de har ju så mycket jag vill ha =)

Liss
0

Så de är ingen tull?:) Har faktist inte vart inne på den sidan så mycket.. men hitta absolut en massa nu!:P Men jag tycker de är lite läskigt att beställa från utlandet.

Vad står dollar i nu då?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jenkass]
0

jag vågar inte ens gå in å kika för då kommer jag säkert bli sugen på att pierca mig igen ;)

Liss
0

#8 Hehe, med all sannolikhet;P

Aviendha
0

Ja, för att inte tala om att vilja töja mer! Helt sjukt vilket sortiment de har helt i min smak. Alla dessa helt utsökta ornamentala smyckena..

Liss
0

Hehe jaa, de brukar vara svårt att hitta horn spiraler och såntdär som dem har i större stl på andra sidor. Men dem hade ju massvis i 10mm-12mm:) Vart himla glad när jag såg att dem hade några som bara finns i 6 mm på andra sidor:P
Men neeh! .. *fnys* .. Har så mycket annat den här månaden:P