Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettköp-och-sälj
Läst 2924 ggr
emsems
0

Köpes: 50-talsklänning

Hej alla!

Jag är på jakt efter en klänning i 50-talsstuk. En som är smal på överkroppen och sedan går ut i en stor kjol, gärna i polkadot, men kan även tänka mig annat. Någon som vet var man kan hitta det eller kanske till och med själv har att sälja? (Stl ca M) PMa mig gärna i så fall!

Mvh Emma

[jenkass]
0
emsems
0

Oj tack, vad snällt! Jag hittade ingen klänning jag direkt gillade. Undra om jag har för stora krav? Det är bara det att alla ser så Rock/punkinga ut, och jag måste ha en som är mer 50-talsstuk…. Får leta vidare!

Musiken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har min balklanning som jag eventuellt skulle kunna salja..
Jag har storlek 34-36 och ar 156cm lang iofs. Bifogar en bild iaf.

hus-musen
0

hej! det finns en jätteskoj sida från usa som heter www.howcool.com där har de typ allt och lite till! ps, ni kan ändra i rullisten till höger så får ni priserna på svenska! kolla på pinup,hotrod and tatookategorin=)

Qui dormit, non peccat

Liss
0

#4 Lägger till den i våra länkar:) tack..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

emsems
0

#3, jag är mer en 38-40 i stl.. Tack ändå!
#4, ska kolla!

emsems
0

Oj vad billigt… är det på riktigt? Hur kan det vara så billigt? Blir frakten typ en miljon istället? Är kvallan kass?

hus-musen
0

#7 nope jag tycker att det är riktigt bra saker!! har skickat efter mest skor, men kläder oxå och de är av prima kvalitet! det är märkeskläder, inga b-märken förresten! frakten beror ju på tyngden, hur brottom du har, och storleken på paketet. jag skickade efter ett par skor, vikt 1,5 kg + lite kläder typ 2kg till och de kostade 165 kr tror jaf! men de var iaf billigare än att köpa kläderna o skorna i sverige.. bara skorna hade gått på 600-800 kr och hela paketet utan frakt blev 400 ha jag för mig. då kostade skorna 175 kr=)

Qui dormit, non peccat

Linn
0

GAAAH! Rean där var ju livsfarlig! Hittar massa skor jag vill ha! Bara det jag hunnit titta på än så länge så jag hittar nog garanterat mer som jag vill ha Tungan ute

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

hus-musen
0

#9 haha ja jag vet!! därför vågar jag knappt kika in där längre, blir så köpsugen!!

Qui dormit, non peccat

Satmaran
0

Jag har suttit och dreglat i flera timmar nu på howcoolTungan ute

Flås och stön!!! Skorna gör mig galen!!!

Jag har aldrig handlat på nätet och vet inte ens hur man gör.

Ska man uppge sitt kortnummer? Vågar man handla där?

Jag måste bara ha sammets-skorna med pyramidklack!!!!

För att inte snacka om de typiska 50-tals filmstjärne slip med maraboufjädrar, just såna jag har önskat mig i åratal!!!

Tack för detta fantastiska tips hus-musenGlad

hus-musen
0

haha jag vet!! man kan dreggla hur länge som helst!! de är en säker sida, de har jättebra rykte i usa och i sverige iaf=) så här står det på deras sida iaf angående betaalningen=) jag använde western union, de är som payson=) för ja har inget kreditkort!! annars om du har swedbank så kan swedbank ordna ett tillfälligt kreditkortsnummer om du söker på det=)

Payments International: We accept Visa, MasterCard, Money Orders, Cashiers Checks, and Western Union wire transfers on international orders. All payments must be made in U.S. funds. If you are ordering with a Visa or MasterCard, you do not need to make any currency conversions. Visa and MasterCard will automatically convert all currencies to U.S. funds. Sorry no Personal Checks on international orders. For making payments through Western Union please contact us for instructions.

Qui dormit, non peccat

Ceciliaolucifer
0

Western Union är det jätte dyrt att handla via. En avgift på flera hundra kr :)

hus-musen
0

#13 nee de är inte alls så dyrt! jag betalade 20 kr i avgift, inte så farligt för att få sakerna jag ville ha!! de beror alldelews på hur mycket pengar du överför då de tar ut % på den summan..

Qui dormit, non peccat

Cherridwen
0

På den här sidan finns en massa vidarelänkningar till kläder. Stop Staring har snygga grejer och My Baby Jo. Tänk bara på att om man beställer från USA kan man få betala tull. Lycka till!

Cherridwen
0
Ceciliaolucifer
0

#14 Jag tycker att det är dyrt att betala ca 250kr för att skicka drygt 3000kr. Så i mitt fall handlade det inte om 20kr.

hus-musen
0

#17 som sagt så tar de % på summan du skickar, jag handlade inte för 3000 så jag överförde itne så mycket pengar!

Qui dormit, non peccat

Liss
0

Herre min je! suttit på howcool i flera timmar nu! Skulle aldrig gått in där ^^ hehe

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

TacoBelle
0

Kolla på tradera. Där kan man hitta ibland.