Något jag aldrig sett
Något jag aldrig sett är ett piercinghål utan smycke i. Skulle verkligen vilja se för att veta hur det ser ut om man väljer att inte ha sitt smycke i sen när det är läkt.
Kanske en löjlig och onödig fråga enligt vissa men jag vet att det är flera med mig som är nya inom hela piercinggrejen som undrar :) Så har ni några bilder så vore det super :D
Har du hål i öronsnibbarna? om så plocka ut smycket så ser du.
Det blir ju ett märke.
≧◔◡◔≦

Jo det vet jag ju hur det ser ut men det känns som att det borde se annorlunda ut när man har ett så mycket tjockare smycke i.
ska se om jag får lite tid över med kameran, försökte googla men hittade inget, är det något speciell placering du tänkte på?
≧◔◡◔≦

Åh va gulligt :) Mest i öronen eftersom det är där jag vill göra alla mina och då i brosket. Men visst kan det ju vara kul att se bilder på andra ställen med om det nu är någon annan som skulle undra över dem.
Kan plocka ut min industrial, dock vet jag inte hurpass bra bilder det kan bli :/
≧◔◡◔≦

Kanske svårt att ta bild där men det e okej :) E kanske någon annan som har bild annars :)
Tyvärr hade jag inga bilder när jag inte har smycken i.. men jag förstår inte riktigt? I brosk syns de naturligtvis ett litet hål. Min helix är i 1.6 mm och är ett så stort hål helt enkelt. De syns ju inte jätte mycket i läppen eller så eftersom läppen är tjockare, men visst syns de:)
Och när de har läkt igen brukar de bli som en liten, liten vit prick.
så överlag, i brosk syns de ett hål och där de är mjukare blir de bara som ett märke eftersom de går ihop.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#8 De syndes inte mycket inte:) När de är sådär mitt i blir de ju döljt av resterande vävnad.
Men min helix är rakt igenom och syns rätt väl.
Du kanske menar en tydlig bild på hur själva hålet ser ut. Men skickar i alla fall en bild på hur mina tomma ser ut, som kanske i alla fall ger en bild av hur mycket dom syns :) Det är ett vanligt hål nere och två helix.
Har ingen kamera hemma nu. Men annars lär väl nån härinne kunna ta en bild om de inte redan har :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#14: cool bild!! :)
när folk nyss tagit ur ifrån läppen så syns det jättetydligt tycker jag, var en på tv(en son i en familj) som hade haft i läppen som var urtagen, han lekte med läppen hela tiden, som jag alltid gör när jag nyss tagit ut ett smycke en stund så jag misstänker att den var ute bara just då :)
men sen tror jag att det syns beroendes på vem som tittar, jag är ju sån som alltid tittar efter piercingar på främmande människor(någon konstig vana) så då tittas det ju även efter ärr mm. medans kanske en person som är helt ointresserad inte alls ser att det är något hål eller ärr. i tungan tycker jag dock att det inte syns alls(när man har 1.6mm) förutom lite avtryck ifrån kulan.
om du vill se ett hål i verkligheten utan smycke så kan du ju be en kompis ta ut ett smycke eller kanske om du hittar någon snäll piercer i en studio :)
#14 Precis sådär jag menade:) där de är brosk pch rakt igenom sådär och de lyser igenom syns det jätte väl:)
Fast den i läppen såg bara ut som ett födelsemärke eller nått:)

Tack för alla bilder och svar :) Jag kommer ju oxå kunna se på min forward helix när den e läkt hur det ser ut.
Längtar redan tills jag ska göra min rook och tragus, vill bara att denna ska läka ordentligt först :D
*puttar*