Tatueringstid bokad :D
japp nu har ja med tatueringstid bokad! 26 november klockan 12 på may die i norrköping precis som telefonkontakt! :P så vi får väl sitta å stödprata me varandra ;)
så ska jag ner å boka mig en tid på lucky 7 med på fredag :) weeii

Hah, vad roligt! Vad blir det? Bade tatueringsmassigt och piercing?
// Amanda

Tatuering 
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#2 när ska vi pierca oss då? :O
och du måste följa med mej å hålla handen sen å blunda :P
ska jobba extra nästa fredag så jag har råd me den där piercingen ^^ blir väl om två månader kanske :P

# när jag har råd med piercing vet jag inte.. i februari kanske :P
säg bara till när jag ska följa med och blunda, tar med kameran och Elva på armen :)
#4 haha bara inte elva får traumatiska men ;)

jag ska se till att hon inte ser :)
haha nee men hon kanske hör när ja skriker ;) hahaha!
Jag vill oxå tatuera mig.. och pierca mig..
men har inte råd och pappa säger att han slänger ut mig om jag kommer hem och är mer piercax än vad jag redan är (har i naveln bara), så måste flytta hemifrån först >_<
Kul, vad blir de för något då ??:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
en iller tass den 26/11 :)
på lucky 7 blir de en manga ängel som håller på att förvandlas till tiger :) början på min sleve :D
En mangatej som förvandlas till tiger.. de lät minsan intressant:P hehe.. så den ska vara längst upp på armen då eller?

#10 Attans också! Ska du också hinna före mig med illertassen? ;)
Jag måste invänta min andra lön innan jag har råd att göra tassarna. Men då är det bara att tuta och köra. Jag har redan pratat med en tatuerare om saken, så att allt är klart och han tyckte inte det var lönt att boka tid för en så liten sak, så den skulle vi ta på drop in. Kanske jag hinner före i alla fall ;) he he.
Det kanske blir några fler blommor på ryggen också, när jag ändå är i gång.
Kom på att jag kunde skriva ut ett foto på min rygg och sen sitta och rita och spåna hur mycket som helst med mitt lilla blomsterarrangemang. Så nu har jag en massa utskrifter som jag klottrar på :) Om si så där 10 år, kanske hela övre delen av ryggen är täckt av blommor!!?
#11 japp :)
#12 haha du hinner nog före :P tassen blir ju inte förens om 3 månader :P
bra ide där me ryggen :D
ryggen träckt av blommor har ja ju redan så då e de ju inte mer än rätt att du hinner först me tassen ^^
Vart ska du ha tassen då?:) Och varför tar du Lucky 7 ist för sleeven?:)
#14 på foten eller i nacken :)
för att ja vill att martin ska göra den :)
Okidoki.. ja Martin är great!:)
japp han som gjort E:s tatueringar fast vet inte om du sett dom ^^
Har väl bara sett hjärtat som är gjort av martin.. Sen har jag bara hört hans planer om vad han ville ha, men resterande som han gjort är jag inte intresserad utav^^
hehe nee men dom e riktigt bra gjorda :)
Ja de kan jag tänka mig.. min mor har enbart gjort av martin och dem är fina:) En stor panter över axeln och en ros på bröstet..
Den hon har i svanken är gjord i thailand, inte riktigt lika bra:P

NYFIKEN
VAD är det för piercings o tattoos ni pratar om =)
NYss gjort min tredje=) Har 14 piercingar, varav 13 jag gjort själv =)
jag har lagt upp en bild på den ena tatueringen i privattråden :)
piercingen ja ska göra som telefonkontakt ska följa med på å blunda e en intimpiercing ;)
#22 jag vill göra en christina! ;)

jag med.. men namnet tar emot eftersom min mamma heter Christina :S
// Amanda
#24 stackare :( ;)
Hehe, ;)
Ja en christina är absolut syggaste inom intimpiercings tycker jag:)
jo den e snygg men den e svårläkt :( inte kul att bli infekterad där :P

jag vill också ha en christina. Var jätte inne på det ett tag men nu vet jag inte om jag vågar, eller om jag ska börja med någon annan…
jag vill våga :P får ja en spark i baken bara ! :P telefonkontakt har lovat att hålla mig i handen å blunda :P
#28 Svårläkta är nog alla intimpiercingar, eftersom dem sitter där de kommer kiss och annat orent och dem sitter på väldigt utsatta platser:P Men Christina piercingen är en surfacepiercing så den är rätt svår pågrund av det också.
#31 kiss e rent :P joo men klitoris kappan ligger ju på 2-4 veckor medans christina ligger på 3-4 månader (om jag inte minns fel)

#30 spark i häcken! 
#32 De var inte just kisset jag menade var orent, men kiss svider i sår. Och i kappan är de 2-4 veckor jaa.. Christina är längre som sagt just för att de är en surfacepiercing.
#33 haha! ;) får väl försöka våga mig på att ringa å boka en tid då :P elias lät lite sur igår "å vems ka du slänga upp musen för då?" :P haha!
#34 haha ja skoja lisette ^^ :D förstod va du mena ;)
japp, vilken koll ja har :P

#35 vänta bara tills ni skaffar barn, då slänger man upp muser för en massa främmande kvinnor och ibland någon enstaka man :P

Haloj
gjorde en ny tattoo för någon månad sen ca 1½ kanske…. de blev INTE som det var tänkt. Killen gjorde en totalt på frihand, jag fick visa bilder jag ville ha. ick välja tre motiv. valde KRÄFTAN mitt stjärn tecken, min PRINS (son) namn i en vimpel och en lotus blomma…… Han skissad lite på ryggen sen fick jag kolla i spegeln… Såg NAJS ut- som sagt inte vad jag hade tänkt mig…. hade tänkt en kräfta där och Sonens namn där osv….
"MEN TJEJEN sa han om gaddade mig…. SA DU HA EN TATTOO, SKA DU VÄL ÄNDÅ HAAAAA EN TATTOOOO !!!!"
Jo sant
LER
TANKEN är att fylla på med VATTEN tema på ryggen - en SJÖJUNGFRU vill jag ha, rätt stor en…. Den och kräftan ska liksom vara i blickfånget. Sen n carp fisk….. funderar jag på…..
NÅGRA MER FÖRSLAG??????
Sköldpadda???? passar det till vatten ? Ja det gör det väl????
Ska nu IDAG
OM allt blir som det är sagt och planerat *PEPPAR PEPPAR* ska jag få två gaddningar till….. Men tiden drar iväg så jag misstänker det int blir av idag……. *LÄSSEN*
Har BRA kontakter med sånna som KAN gadda =) BRA ATT HA !!!!
Nästa blir en goth tingeling på ena armen, sen ska jag nog göra en wicca arm också- på sikt.
VILL BLI nya tattoo/piercing woman *ASGARVAR*
32 bast ….hehehe
Min kompis Manne baaara tjatar om att jag var Goth och EMO
INNAN orden ens fanns……
sant vart ju depp/SVART ROCKARE som ung *LER*
Ränderna går aldrig ur en …ler
TATTOOS och PIERCINGAR
Och och och och
M U S I K
är MIN DROG
Å kärleken så klart!!!!!

#36 Ha Ha!!! Ja det vill jag lova, när man är gravid, då finns det minsann inget utrymme för blyghet ;)