Piercing i ansiktet?
Vill ha ngt mer i ansiktet nu, men är osäker på vad. Tips och idéer mottages tacksamt
Har funderat mkt på en anti-eyebrow, men är osäker eftersom jag inte vill att den ska vandra iväg av sig själv en vacker dag..
Nu har jag 2 labret, tungan (visserligen i munnen) och en liten ring i näsvingen.
Har ingen bra bild framifrån på den här datorn, men ni kanske har ngt tips ändå?

jag tror d hade vatt snyggt om du satte en i ögonbrynet om du nu vill ha en piercing till…..

Finns det någon du funderat över själv?
Jag tror i alla fall att du hade passast i att göra en i ögonbrynet, fast inte åt det vanliga hållet. Svårt att förklara hur jag menar.
Men jag har en sådan piercing i ögonbrynet själv, skall se om jag hittar någon bild på det. :)
#2 Menar du typ en vertikal i ögonbrynet? Istället för lodrät? Kan vara ngt, men är det inte stor risk att en sådan också vandrar ut? Har funderat på anti-eyebrow nämligen =)
#1 Ja, det kanske kan stämma det. Vill ha många många fler kan jag lova

Har hittade jag en bild… det tog sin tid, har det så stökigt i alla mappar med bilder och att hitta en bild på mig där man ser mitt ögonbryn var inte alls en enkel uppgift för att jag brukar ha luggen för det.
Såhär tänkte jag.. fast på själva ögonbrynet då. Jag rakar bort mina ögonbryn och målar dom alltid olika, men nu förtiden brukar jag måla dom rätt normala så att piercingen liksom är i ögonbrynet. :)

Ja det finns ju risk att det migrerar när man tar i ögonbrynet, men även om min blev infekterad och därför tog över 6 månader att läka, så stöttes den inte ut :) Nu är den läkt och det ser hur bra ut som helst.
Ja, vad tusan, varför inte. Men vad tror du, vandrar den lika lättt som en anti-eyebrow?
Himla tjusigt förresten!
Nu var jag lite snabb…ska läsa!

Jag vet inte, men jag tror nog att det är enklare att få en vertikal i ögonbrynet att stanna än en anti. Men det är ju svårt att säga, det bästa sättet att ta reda på om man kan få en piercing att stanna är ju att göra piercingen och se hur det går. :)
ögonbrynet tycker jag (:
Verkar som att det får bli ögonbrynet
nu gäller det bara att fundera ut hur det ska vara… Det är nästan bästa biten. Drömmandet.
earl bridge är jäkligt snyggt annars :P
#11 Sant, men jag har ofta glasögon och har fått känslan av att det kommer vara dyngmycket i vägen=)
#12 tyvärr är det nog så. min kille har en earl bridge och han får krångla ordentligt bara han ska få på sig solbrillor utan att det skall skava emot eller fastna :S
En kind piercing?
En horisontell ögonbryns piercing håller jag med om är riktigt snyggt. Vill göra en själv, men får nog sluta med piercings i ansiktet nu mer pågrund av jobb:)
En unicorn kan man ha ist ifall glasögon är ivägen för en earl:) Den är vertikalt mellan ögonen.
Annars har du artikeln på startsidan som heter "Olika typer av piercings" där du kan läsa dem flesta som finns i ansiktet bland annat:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
eller min favorit (rip) medusa :)
#15 Medusa har jag länge suktat efter, men det blir nog svårt att få det symmetriskt med de andra två i underläppen. Sen har jag så snett leende 
#14 Ja, kindpiercing verkar ju komma mer nu, men där backar jag nog. Fint på andra, men drar mig för det själv =) Jäpp, har läst alla superbra artiklar ni alla lagt upp. Kanonjobb!
Tack för alla tips! Kan det aldrig bli för mkt av. Försäker övertala karln där hemma att få en piercing i födelsedagspresent (fyller på tis), men där var han svårtflirtad…
tycker det är fint med två i samma näsvinge, eller en i varje..
om du vill ha en medusa så kan du ju fråga en piercare hur det skulle gå ihop med de i läppen.
sen man kan man testa sig fram genom vanliga ringar(med borttagen kula tex) eller rita med någon penna hehe :)

Ögonbrynet :D

rösta på monroe ja :)
monroe tycker jag med
kan man få bort infektionen i ens ögonbryn?vill ju inte ta bort den!
har försökt med sprit o kokat massa.
den varar
#23 är den irriterad för att den är ny eller för att placeringen gör så att det är i vägen/tar emot.
Byt örngott, låt inte håret hänga över och tvätta med koksalt om du inte har något annat, sprit är uttorkande.
≧◔◡◔≦
Jag säger- Less is more.. Tycker det räcker med det du har…
Sajtvärd på Iller.ifokus
har haft den i typ 3 år,den har varit infekterad någon gång förut men inte så här.
okej så de är bättre att tvätta den med koksalt?när den sitter i alltså?
finns de några mer tips för de känns som ja måste ta ur den:(
hur ska man göra när man tar ur den om de är infekterat så de blir så litet ärr som möjligt?
#26 ta o doppa en bit bomull i koksaltlösning sen lägger du den över piercingen och låter den vara där ett tag, byt gärna tuss ett par ggr, så lösningen kan gå in i piercingen ordentligt o rengöra. Gör det en eller ett par ggr om dagen.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Var noga med att göra rent med vatten bara efter koksaltlösningen också, så de inte fastnar massa torkat salt.
tack,de hade ja nog inte gjort,men om de kommer salt i hålet då som ja inte får bort?vad händer då?
finns de inte risk att de e bakterier i vattnet då?
Du ska koka vattnet- då dör alla bakterier.
Sajtvärd på Iller.ifokus
nu har ja bestämt mig för att ta ur den,satter i den varanan dag och då kommer de ut lite var,o när den är ur så gör de ont ibland.
har någon några tips hur man ska göra när de är inflamerat?
Som sagts, koksaltlösning! Men övertvätta de inte heller då de blir irriterat
har ju haft de på varje dag några gånger. de slutar inte vara ialf
Varje dag, några gånger? Som sagt.. övertvätta den inte heller. Blir den irriterad så kan den gärna bli öm och vätska. Du kanke ska låta den vara ett tag?
okej en gång per dag har ja bomull ¨på. de är svårt att få i den efter några dagar,växer igen fört,o der kan ju inte vara bra att låte de vara inflamerat o låta de växa till