Piercingsmycken på modeakuten.se
Halloj!
Jag undrar om det är någon här som har erfarenhet av beställningar ifrån modeakuten? :)
Hittade ganska snygga töjningssmycken där och är sugen på att beställa, men tänkte höra mig för om någon här har erfarenhet av dem.
Nae, har tyvärr ingen erfarenhet om den sidan. Inte ens sett den innan.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hade inte ens hört talas om den sidan, men de hade en massa jag kunde tänka mig att handla hem =) *dreglade över klänningarna*
Paulina

Oj!!!
Jag dreglade över det mesta där inne ;)
Farligt!!! Där kan jag snabbt bli ruinerad!!!
hahah det var knappt jag vågade gå in på länken efter det ni skrivit här… men gjorde ju det ändå ååå gud vilka fina grejor dom hade !

Jag har handlat där, dom e jätte bra =)
kläder + smycken ser ut som yria.se ungefär tycker jag. samma modeller tillomed :P

Det tänkte jag också. ;) Men jag har aldrig handlat på yria, har ej haft råd fast jag velat. Båda ställerna har skit snygga kläder m.m.

Vann ett piercing smycke på hennes blogg :) jätte fin förutom att den va för tunn. Men snabb leverans och bra priser + att hon är seriös! :)
Ojoj, där fanns det mycket gott, 10mm BCR för 51 spänn :P Förhoppningsvis är det inte bara en dåligt gjord hemsida… :)
#6 Jo jag såg det.. finns även en tredje sida som har samma kläder och modeller:)

#5 Så det är alltså värt att beställa där ifrån? :) Jag har blivit lite osäker på att beställa från sidor efter att jag fick helt fel storlekar sen jag beställde får någon annan sida som jag inte kommer ihåg namnet på.
Mihi, jamen visst fanns det myyyyycket snygga smycken där?

Nu har jag slängt ihop en beställning, blev olika töjspiraler i olika storlekar :D
jag beställde där för en månad sen! har inte fått mina grejer än :(
hoppas de kommer nästa vecka men vem vet?! blä :(

#13 Men det står ju på deras sida att beställningar kan dröja pga sjukdom.
ja men de stog de inte de för en vecka sen ;)

#15 Okey, har du skickat mail och frågat vart din beställning är?
japp de sa att de hade haft semester å att nån nu va sjuk men att de va nån annan som skulle hoppa in, fast nu verkar de ju inte som de blir så..
tråkigt bara att behöva vänta över en månad.. :(
Jag beställde för 12 dgr sen, hoppas dom har hunnit skicka :)
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#18 hehe jaa jag har ju väntat en månad! :P jag hoppas me att de har skickat eller iaf gör de i veckan!
wei idag fick ja smyckena :P
efter 5 veckor och två dagars väntan :P

#20 Bra att grejerna kom fram, kan mycket väl vara en pålitlig sida bara det att beställningarna kanske skickas iväg sent eller så har dom haft fullt upp.
jo de va ju nån som hade semester å sen blev sjuk :p men 5 veckor lixom :P jag tänker inte chansa å beställa där igen :) tur att de finns andra sidor :)

#22 jag avbokade min beställning ifrån modeakuten och beställde ifrån Barbarella. Tog 2 dagar så fick jag AVI och kunde hämta ut.
japp jag ska me beställa från barbarella nu :)
Jag väntar fortfarande på mina :/
Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.
#25 hoppas du slipper vänta lika länge som jag :(
Får jag bara störa lite i tråden och fråga om någon vet om Galaxypiercing.com är bra?

#27 Jag har beställt ifrån Galaxy en gång tidigare, men fick helt fel storlekar än det jag beställde. Mailade och frågade om jag fick byta(hade oöppnade förpackningar), men nej det fick jag inte. Så där ifrån tänker jag aldrig mer beställa.
#28 va dåligt! *morr*
Jag tycker inte om galaxy öht!:)
#28 Så himla dåligt! På starpiercing, när dem gör fel, var de inga som helst problem att få rätt smycken ist och så fick jag ett smycke gratis också för alla problem.

Har också beställt ifrån starpiercing, där fick jag rätt produkter/storlekar men det tog hur länge som helst innan jag fick dom. Rättare sagt nästan 1 månad, så tråkigt nog är ju det. Jag beställer hellre ifrån Barbarella :)
#31 Jo, som sagt.. de är lite probem även med star, men dem är iaf trevliga när de händer något:)
Barbarella är bra i allt.. men dem är dyra för mig:)
Mina har inte kommit än ;O Suck!
#33 :( hur långt har de gått? :(
Jag har beställt från modeakuten, det tog en månad innan de kom, och sen dess har det bara gått utför…
Felfaktureringar, ville returnera men man måste kontakta dem innan man gör det, och de går inte att få tag på.. Så jag avråder å det starkaste frå den sidan!
Paulina
#35 uss! jaa jag fick vänta i fem veckor.. inte kul alls! beställde från barbarella i söndags fick mina grejer idag!
#34 - 5 veckor 1 dag idag .. :/
Näää, vad tusan.. Jag betalade in igår utan att ha läst den här tråden… Skulle inte ha beställt!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#37 okej har du mailat dom? de gjorde jag, skrev ett argt mail, sen fick ja mina grejer inom en vecka..
#38 hoppas du har bättre tur än oss då :(
#39 tror inte det hjälper, själv har jag skickat en jaa.. kanske 6 mail, under en period av en månad utan något svar alls, det enda jag fått är en felaktig faktura med en betalningspåminnelse, som kom innan förfallodatumet gick ut på den första..
Jag har tom. spårat upp hennes adress, via organistationsnr. Visst skriver hon på hemsidan att hon är sjuk och ska flytta, men jag har skickat ett brev till den adressen med.
Paulina
#40 okej de va riktigt illa :(
jaa hon har vart sjuk ganska länge nu :P
Kan säga att det tog 8 veckor för piercingarna att komma, varav 2 inte ens var med, och jag fick ingen rabatt. Så jag rekomenderar INTE modeakuten :/