Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 1836 ggr
FunkyShrimp
0

Till slut bokat tatueringstid.

Hej!

Idag har jag äntligen fått tummen ur och bokade en tid för min första tatuering! :P

Har funderat på denna i säkert 1½ år iallafall. Så det känns som att jag inte kommer att ångra mig det minsta :) men ändå lite pirrigt.

Var och hälsade på en kompis som tatuerade sin första idag, så jag kände att det var dags nog för mig nu :D

Ska göra två svalor på höfterna, i old school ;) yeah!

Musiken
0

Oooh! Du maste visa bild sen! Funderar ocksa pa old school-svalor, men vet inte om jag ska ha dem pa nyckelbenen eller hofterna :)

murderdolls
0

låter fint. jag skall göra ett par svalor under nyckelbenet i vår :D fast de är inte riktigt old school för jag har ritat dem själv :P

FunkyShrimp
0

Aa :D ska jag göra!

Svalor passar på ändå många ställen, som underarmarna, nyckelbenen, skulderbladen o höfterna tex.

Så jävla snyggt på alla ställena! :) Men för min del blir det höfterna.
Vet inte om jag sk tatuera nyckelbenen, men det är ju så sjuuukt jävla snyggt! :D

Har du bild på dina svalor? Bara av nyfikenhet :)

murderdolls
0

#3 inga bilder som jag delar med mig av förrens jag själv har tatuerat in dem ;) men jag kan säga så mycket som att de kommer att gå i svart och rosa

Telefonkontakt
0

Najs :)

Jag ska göra 2 svalor på vänstra överarmen och blommor. :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

FunkyShrimp
0

#5 najsigt.

old school då eller?

Jag har inte bestämt mig än vilka färger jag ska ha dock, men bloir nog svart, blå o nån mer färg. röd?

Liss
0

Låter härligt! du får visa bild sen:) Lycka till också..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

FunkyShrimp
0

Aa Cool ska jag göra.

Tack tack!

JossanH
0

Svalor är så j*kla snyggt! Går att variera på många olika sätt.
Sen tycker jag ofta det är väldigt snyggt med tattuering på både höftbenet och nyckelbenet!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Elega
0

Vad symboliserar svalor?

FunkyShrimp
0

#9 verkligen! även fast det är rätt vanligt så blir det ändå inte tröttsamt som stjärnor.

Liss
0

#10 Du kan läsa lite Här. Men annars betyder det nog helt enkelt olika för olika människor.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

murderdolls
0

jag måste säga att jag gillar denna biten starkt:
The traditional tattoo means: A sailor gets a set of swallows on his chest. The story goes if he or she drowns; the swallows come down and lift his soul to the heavens.

Fast för mig står den mest för frihet.

FunkyShrimp
0

nej va fint det var :)