Lucky 7
Vad är det för speciellt med Lucky 7? Varför är dem dyrare? :)

Speciellt är väl för att de är en kedja och dyrare, ingen aning. möjlige för att tatuerarna är så pass bra och tar ut så höga summor. ofta så tar ju eftertraktade och bra tatuerare högre priser än de mindre kända. de stora har ju köslistor på oftast minst 6 månader medans en mindre kanske har 2 veckor ibland, och man lockar ofta kunder med låga priser.
själv så tänker jag, ju längre kösystem och högre priser, ju bättre tatuerare oftast och de litar jag oftast på.
om jag får gå lite OT så ska jag gå till en mindre taturare nu i november, och jag letar fram bilder på hur jag ska ha (ungefärligt så inget blir fel) medans ex hos Johanna på Blue Bird i Västerås (min favorit) så skulle jag inte ta med en enda bild och bara förklara och låta henne köra på.
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#0 vet inte hur mkt de tar faktiskt så jag törs inte uttala mig om det? Men höga priser beror oftast på att de har höga utgifter, t.ex lokalhyran, nya tatueringsstolar/piercingsbädd, material, el osv. Och sen så beror det ju också på motiv och hur avancerad tatueringen är. + att tatuerarna skall ha lön också förståss (alla pengar går ju inte till att betala räkningarna ;)
#3 Man ser ju inte så mkt av den. kan ni inte fota från annan vinkel? :)
aaah, jag förstod inte att det var en kedja :) trodde mer att det var ett märke/symbol/specielltatuering som kallades så!
Jag är ett toootalt newbie!
jo fast lucky 7 e de ju många som tatuerar in med :) som lyckosymbol :) jag tänkte direkt på studion bara för att vi tatuerar oss och piercar oss där :P 
aaah, då var jag inte helt ute ;)