Ryggtattoo

Jag maste bara fraga vad din flickvan (eller ragg om du ar singel) sager om den! ;P
// Amanda

Ha ha.. Jag har sambo och han är man!!
Jag är inte flata vad jag vet men många tror det!

Men gud vad pinsamt
Jag trodde att du var man… Kanner en kille som heter Dima och trodde att du ocksa hette det med tanke pa ditt anvandarnamn.. *gar och staller mig i skamvran*
// Amanda

Ha ha.. Jag heter Diana och min sambo Mats Två första bokstäverna i bådas namn blir Dima! Det är lugnt du får komma ur skamvrån! Men seriöst det är många som tror jag är flata för mitt val av motiv.. Men det får dom väl tro!
Okej, här kommer första tanken, ocensurerad på begäran ;)
"Shit vad annorlunda och vågat! Fränt :D Hmm.. Visst är det en midsommarkrans? Jo.. Det måste det vara. Gillar det! Stor utan att vara luddig, det är bra. Annorlunda med vingarna och det funkade fint. Men hey.. Måste brösten vara så stora på den översta tjejen? Hmm.. Kanske hör det till och i helhet ser det bra ut. Fina former på tjejerna, det gillar vi."
Japp, det var tankeverksamheten ;)
Ja, tror de att du är flata så får det väl stå för dem och deras fördomar. Jag gillade den. Inget jag skulle göra i den storleken, men det gjorde sig bra. Eget och vågat för att vara tjej, brukar ju vara bitiga mc-killar som har nakna brudar tattuerade ;)
Paulina
Jisses vilka bomber ;)

#5#6 jepp jag tycker om bomber! Har lagt i lite på mina egna
För mej så representerar denna tatuering just min fördomsFRIhet.. Sexualitet och något jag tycker är vackert! För visst är väl en kvinnokropp det ultimata kan föda barn, amma, är inte lika hårig som en man och är vacker att titta på! 
Hey! Vad ska man säga liksom. Gillar verkligen den här väldigt mycket mer än tex tribals eller liknande… Och tjejen med ryggen emot gillar jag mycket! Väldigt fint.
Speciellt är väl det rätta ordet :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#8 kul å höra.. Kan väl känna lite att jag valde fel tatuerare men det är som det är och det känns som den sitter där den sitter så att säja! 

Håller med vissa andra här, vågat och coolt. Jag hade inte gjort en sådan i den storleken själv. Dock är jag inne på att göra en naken tjej, pinuppa i martiniglas eller liknande. Men jag måste få fråga, är det meningen att tjejen med ryggen hitåt ska göra något eller varför står hon mellan benen på denövre tjejen? För om det nu är meningen att hon faktiskt ska göra något tycker jag att det är för stort mellanrum mellan dem..
#7 Ja, du har rätt! Kvinnokroppen är ett under i sig, och som du säger är sexualitet något vackert och något maninte bör sticka under stol med. Det är ju bland det mest naturliga som finns.
Paulina

haha jag gillar den=) lite annorlunda att du som tjej har den på ryggen! de enda jag inte riktigt gillar är tuttarna på tjejen överst, de ser knepiga ut när man granskar bilden! men de gör man ju inte på samma sätt när man ser en tattoo i verkligheten ioförsig!!
Qui dormit, non peccat

Håller med Aviendha i #11 Helt klart är kvinnokroppen något vackert och sexuellt!

#12 Jag tycker oxå dom ser konstiga ut men har med valet av tatuerare att göra! Jag har en till tjej som han gjort men den måste jag göra om innan jag visar! Tyvärr! Kanseke skulle valt en kvinnlig tattuerare??
#14 Kanske, men en kille har förmodligen sett fler bröst än en tjej ;) Nästa gång får du ta med lite kort på topless tjejer, både de med stora och små bröst och lite olika former på dem. Fråga "vilka bröst är snygast?" och välj den tattuerare som pekar på "rätt" bild ;)
Paulina

#15 designen var färdig så det va en fråga om att följa linjer!
#10 det är inte meningen att dom ska göra "något".

#16 then i see 

Jag tycker att den är läcker!
Gillar att den inte är så mörk, utan att den går i mjukare gråskala.
Det hade blivit för hårt om den hade varit svartare.
Vingarna är snyggt placerade och fina i formen.
Den övre tjejens ben ser lite märkliga ut bara, men det finns väl en tanke bakom det, antar jag, :)
Snyggt Dima!!!

Ingen som tänkt på den extra "kroken " på vänstra vingen? Som sagt följa linjer….. hitta på egna….
#19 Nej, det gjorde jag inte, var tvungen att kolla en extra gång. Det är ju så med tattueringar, man vet ju själv vad som ska vara men de flesta andra märker ju inte fel, men förstår om du är missnöjd! Vill tattueraren ha en extra krok, då får han/hon konsultera kunden, och då ska väl båda vingarna ha en dessutom för symetrins skull..
Paulina

#20 Ja jag tror bara han va slarvig, som tatuerare måste man titta på orginalet hela tiden för att inte gå vilse bland alla konturlinjer men han missade det! På den andra tjejen jag har har han glömt en axel! Hon ser inte klok ut! Så trots en studio och en "seriös" tatuerare kan man som kund aldrig vara säker!
#21 Tråkigt att den sitter så att man inte ser den när tatueraren gör den. Utan man får se resultat när det är läkt.
Som min jag gjorde på handleden, hon slarvade väldigt mkt och jag kunde påpeka eftersom jag såg den väldigt bra och att den faktiskt var vänd åt mitt håll. Hade hon gjort den på axeln så hade jag inte lagt märke till felen hon gjorde förens efter läkningen.
Pratade du med killen som gjorde den sen? för du sa väl "ajabaja"?!

Jag tänkte på den extra kroken men trodde att det skulle vara så även fast jag tyckte det såg lite skumt ut.
Missade en axel?!
Det var duktigt gjort. Hur sjutton gick det till?
Jag gillar den, men jag tycker det känns lite konstigt att den översta tjejen inte har armar och hennes bröst sitter väldigt långt isär. Tråkigt att den inte blev precis som du hade önskat, men jag tycker den är väldigt ball ändå :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#0 den blir nog finare sen när den är färdig. :)

#25 jag jag tror det jag med! Å jag tycker om den trots sina fel det är ju ändå ett hantverk..