Tassarna!!
Nu är äntligen Idas små fina tassavtryck förevigade på min rygg =))
Hon fick dessutom en alldeles ny blomma i turkos.
Salami fick en lila blomma och min lilla mamma fick symboliseras av de 2 äppelblommorna.
Försök gjordes också att tona ner de missprydande svarta skuggorna i de blommor jag gjorde i somras, men det kan behöva fyllas i en gång till.
Den underbara människa som gjorde tatueringarna, var Tattoo Morgan på Body Art i Malmö.
Jag kan varmt rekommendera honom :)
Han är lyhörd, vänlig och noggrann.
Morgan ska få göra resten av mina tatueringar i fortsättningen, utan tvekan.

Här kommer en bild till.
Ett stor tack till Morgan som var villig att tatuera Idas tassar så små som de var i verkligheten. Alla andra jag har frågat har velat förstora dem. Men då är det ju inte längre Idas tassar och då hade jag hellre varit utan!!!
Jaha, nu är det väl bara att börja fundera på nästa projekt
jättefina lillan! :) mina kommer väl bli liknande, små och söta :) jag kommer ju ha dottertassarna på mig :)

Ser verkligen fram emot att få se små dottertassar, skynda dig ;)
haha jaa som sagt 26e november :P de e ett tag dit ^^

Kan de inte klämma in dig på ett återbud eller drop in eller nåt!!???
nee ska tatuera mig samtidigt som telefonkontakt :D annars hade de blitt tidigare :)
Oooh, jättefina tassar. Även blommorna var snygga. Jag har alldeles nyligen börjat gilla tatueringar med mer färg. Tidigare har jag enbart varit inne på svart med kanske lite rött i. Men det där är ju urläckert. :)

#8 Åh tack så väldans, nu kråmar jag mig av smickrad fåfänga =))

Igår lossnade nästan allt gegg och ruvgojs av i duschen, skööönt!
Ha,ha, men nu börjar kliandet istället, det gäller att hålla tassarna i styr.
Nu kan man se lite bättre hur de kommer att bli och jag är helnöjd :)
Fick ett litet tips om att fylla ut mellan blommorna med små förgätmigej… en för varje liten valp som fötts här hemma.
Skulle bli 27 st, hmmmm. Det blir en lång sittning!!!!
Så nu har jag på nytt skrivit ut fotot på ryggen och sitter här igen och kladdar med tuschpennorna.
En förgätmigej är bara så väldigt liten 1 cm, så det är ju frågan om det går att göra så det blir snyggt?
välkommen till tassklubben ;)

Tack Jenkass :)
Det tog lång tid, innan jag kom mig för att äntligen få det gjort, men nu sitter de där.
De ser svarta ut på bilden, när de var nygjorda, men nu ser man att de är som de ska vara, alltså grå :)

tufft! funderar på att göra mina råttors tassar i naturlig storlek men de kanske blir för smått..
Qui dormit, non peccat
#13 Ja, det är verkligen i det minsta laget ;) Undrar om en tatuerare verkligen åtar sig så små? Om dom gör det så kan jag ju tänka mig att det är väldans dyrt för det lilla. Med tanke på allt material, tvätt osv.

#14 jo de är de jag är rädd för.. men de skulle vara skoj=) får flörta in mig med nån tattuerare så han gör de gratis
Qui dormit, non peccat
#15 Haha ja ;)