nypiercad :D
nu är det gjort och klart ,har en medusa eller vad det nu än heter xD
men nu är det så när jag åt första gången efter att jag har gjort den så började den fasna i tänderna och jag undrar om den sitter för långt ner eller om det beror på att staven är för lång???
kan man ha en ring i övre läppen eller?för piercaren sa att det är bara fantasin som lägger gränser xD
har nån en bild där de har en ring i övre läppen som kunde ge nå liti tips hur det kunde sett ut? :D
tack alla här inne :P har hjälpt mej ganska mycket :))
Snyggt! En läkstav är ju längre än den du kommer ha sen, och de "lägger sig tillrätta" efter ett tag skulle jag gissa.
Ang placering så har jag sett både de som har dem högt upp, och de som har den så som du har =)
Ring har jag inte sett faktiskt, inte vad jag kan komma på nu, men de är ju som piercaren sa, fantasin sätter gränserna =) När den läkt kan du ju testa och se om du gillar det =)
Paulina

jag har sett några med ring i överläppen, men personligen så tycker jag inte att det är så jättefint. men prova på, det är viktigast att du gillar din piercing och val av smycke :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

tack :D jag kan ju alltid testa med en ring sedan :P
Snyggt :)
det är en monroe.
Jag tyckte att den satt lite långt ner… de brukar oftast sitta lite högre upp. Men har sett iaf en som haft längre ner som du, och hon hade ring.
Såg rätt udda ut, men inte fult direkt. Tyckte det var lite ballt :P
Så kör på och testa om du känner för att du vill ha ring. en ring kan man köpa rätt billigt.
Sen är ju alltid läkestavarna längre och känns lite mer klumpiga så att säga. Känns nog bättre när du kortat ner .

okej tack :)