När ni tjusar till er
Gör ni det med speciella smycken?
Hur klär ni er då om ni gör er redo för en utekväll?
Framhäver ni era piercingar eller tatueringar?
Har inte så mycket att komma med än så länge, men jag lägger andra örhängen i de nedersta hålen och så framhäver jag gärna min rygg eftersom jag tycker den är väldigt snygg *skryter lite* 
Men visst skulle jag kunna tänka mig att börja ha upp håret mera om (när) jag gjort mina helixar :)

Jag gor inget speciellt :)
Mina tojningar har sa snygga smycken, sa de far sitta i som vanligt. I det andra halet jag har i orat sitter en liten diamant, och den sitter bra dar.
Och iom att min tatuering sitter pa sidan sa kan jag inte riktigt framhava den..
// Amanda
Just nu har jag en frisyr som är rätt uppklippr på ena sidan av huvudet, dels för att luggen ligger åt det andra hållet och delst för att töjningen då visas.
Jag tycker om mina bodymods, men inga av dem är så värst synliga.. Men nog arrangerar jag luggen så piercingen syns. Någon varm sommardag har jag väl haft ett linne med en skärning som gör att man ser överdelen av tattueringen på sidan med, men jag gillar det subtila som får folk att hajja till efter ett tag och fråga om de får se. För det mesta så får man då ett "wow vad snyggt!" som reaktion vilket känns kul, men jag angagerar mig inte så mycket just för den sakens skull.
Väljer kläder och smink som om jag vore "ren", sen om de syns så är de väl en bonus ;) Kanske blir det annorlunda om (läs när) något synligt kommer.
Paulina
jag har ofta djupa uringningar i ryggen så att min tatuering på ryggen ska synas :) när jag har leggings syns ju den vid foten med :) piercingen i läppen och septum syns ju med och ofta har ja luggen ner å resten uppsatt då syns ju töjningarna och helix med :P
så jaa jag vill att mina bodymods ska synas :)
Precis min tanke, man är ju stolt över sina verk och ofta vill man visa upp dem. Jag är ju lite tråkig kanske, men jag byter kula i tungan efter årstider. Limegrön på sommaren, röd runt juletider, nyårsafton diamant, påsktider gul ;)
Men det syns inte så värst mkt eftersom min piercing sitter så långt in på tungan
jisses :(
hahaa förlåt att ja skrattar! :(

Tja, de ar ju svart att missa hur vad du tycker och tanker om dina body mods iaf :P
// Amanda
#24 Jag tog bort 18 av dina 19 inlägg ;)

Jag brukar inte göra nåt speciellt så med piercingarn när man ska ut, ska jag däremot till t.ex stranden och springa runt i bikini så brukar jag försöka se till att ha nåt snyggt smycke i naveln. Men 3 av mina andra piercingar syns ju hela tiden och till dem har jag inga smycken att byta med tyvärr. Fast det vore dock lite roligare om man hade smycken som matchade lite bättre eftersom att de trots allt sitter i ansiktet. (har en svart ring i septum, en läkring i off center och en gigantiskt kula i labreten.)
#28 Det där känner jag igen. "Ska snart.." ;)
Jag har inget behov av att ha spec smycken som ska vara snygga, tycker en piercing i vanligt stål/titan är snygg som den är =) Men bröstvårtan har jag en del kul till.
Paulina
inget speciellt med tatueringarna, syns dom så syns dom. man är så van att man inte tänker på att dom finns där. däremot har jag inte alltid i min näspiercing så den brukar jag oftast sätta i så man har den

Jag gör inget speciellt. Syns de så syns de som sagt var och eftersom jag har 6 utspridda tatueringar och öronen fulla med diverse skrot är det ett under om inget skulle synas.
Jag byter aldrig i öronen utan har mitt titan.
#27 Bussigt :)
Vanliga örhängen tycker jag är jätteroligt så det är viktigt när man ska snygga till sig. Övriga öronpiercings än de vanliga två är oftast utan smycken alls, ibland sätter jag i några enkla pluppar. När jag piercade naveln för hundra år sen
tyckte jag det var kul att byta smycken, men den byter jag aldrig numer.
Likaså tyckte jag det var roligt att visa upp första tatueringen när jag gjorde den. Men nu har jag tröttnat på sådant med. Kanske att man tänker lite på det om man har en nygjord. Men nä, kan inte påstå att jag tänker på hur och om tatueringarna ska synas när jag klär mig.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag brukar inte heller välja kläder som visar mer eller mindre… men tyckte det var kul att jag köpte ett linne som för första gngen visar en tredjedel min ryggtattoo.. annars så har jag valt kläder efter fester och då har nog tattoon synts vid 2 tillfällen tror jag, annars är den nästan alltid döljd..
Brukar väldigt sällan byta pluggar och min off center labret har den minsta lilla gröna diamant jag hittade och den är jag nöjd med.. i naveln har jag ett helt vanligt silverfärgat piercingsmycke (inte navelsmycke) och den visar jag aldrig!
Ibland piffar jag dock till ena örat med ett långt örhänge. Har ett som älskar som är 2 svarta noter i..
Sajtvärd på Iller.ifokus
Haha, jag gör ingenting alls. :)
Jag är en något lustig människa, för när jag säger att jag har/gör mina piercingar och tatueringar mest för min egen del så menar jag det verkligen.
Jag kan garantera att de allra flesta blir rätt chockade när de råkar få syn på eller höra att jag är piercad/tatuerad. Visserligen har jag en på underarmen som syns ganska väl, men annars är de alla rätt gömda. Har en precis nedanför nacken också och den syns enbart när jag har uppsatt hår, vilket i princip enbart händer om det är sjukt varmt ute och jag håller på att avlida av värmen. Folk kan ha känt mig i år utan att ha råkat få syn på den, haha.
Jag gillar tanken av att försöka klura ut var jag ska placera nästa dolda piercing. En i nacken, som precis som tatueringen ytterst sällan syns. Två i tungan just för att jag var piercingsugen men inte ville ha någonting synligt. En navel (mjah, rätt synlig men tämligen sällan) och en klitoriskappa. Och jag är väl en av väldigt väldigt få människor som piercar septum, ber piercaren att sätta i en retainer (osynligt mao) och ett år senare fortfarande inte haft ring i mer än någon minut hemma framför spegeln. :)
Har visserligen kvar hål i både näsvingen och läppen, men jag ryser av blotta tanken på att ha någonting synligt i ansiktet. De vill inte växa igen men jag tvivlar på att jag någonsin kommer sätta i smycke i dem. ;)
Jag gillar att vara lite hemlig och har fler diskreta projekt på gång. Tänkte genomföra ytterligare en idé om någon vecka.
#35 har en kompis som piercade septum och direkt när hon kom hem så tog hon ur kulan i ringen och vred ringen så den liksom satt in i näsan… Man såg ingenting av den och jag blev jätteförvånad när hon berättade att hon hade piercat sig för några veckor sedan :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag klär mig i det jag känner mig bekväm och snygg i.. Tänker inte öht på att bodymods ska synnas eller inte.(tror jag) Tatueringarna tänker jag inte ens på och dem är rätt dålda, förutom dem på handleden nu då. Dem syns naturligtvis oftast. Och mina töjningar syns väl ibland eftersom min friss är klippt så, men så hänger det lite för öronen också för den delen. De är många som reagerat väldigt sent om att jag ens har töjningar.
Neeh, jag gör inget speciellt inom bodymodsen inte. Tycker mina svarta titan piercings är snyggt i ansiktet och dem är där hela tiden. Den i läppen byter jag ibland till stav om jag ska på intervju eller till spiralen bara. Den i septum byter jag aldrig. Tatueringarna är en del av mig och bara för mig..
När en halv sleeve kommer till antar jag att de kommer synas eftersom jag oftast går ut i kortärmat.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har snygga tunnlar, så byter inte… sen syns de ändå inte för mitt hår bara hänger och slänger… men jag brukar flasha tungpiercingen ;) :P
golf.ifokus.se