tandställning + piercing?
kan man ha piercing i läppen när man har tandställninig? på sidan av underläppen :)
Off center labret kallas det ;)
Jag vet inte, minns att en gammal flamma hade det med tandställning, men kan inte minnas just mer än så heller. Risken är ju stor att du fastnar i tandställningen, jag tycker själv att jag fastnar lite i tänderna, och då är ändå min stav för kort.
Hör med en piercare, han/hon borde veta. Länge tills du ska ta bort tandställningen föresten? Om inte kanske det går att vänta ett tag?
Paulina

I Uppsala på tandregleringen behandlar dom inte patienter med piercing i munregionen. Jag piercade tungan när jag precis tagit ut min tandställning, så nu behöver jag bara gå dit en gång per år. När jag går dit tar jag ur min Tungpiercing och dom har aldrig sagt något om hålet i tungan 
#1 jag har precis fått den, så minst 1år till ska jag ha den :p
skulle det inte gå med en ring istället för en stav? då borde den ju inte kunna fastna så lätt
#2 jag har också piercing i tungan, men dom sa inget, eller jo dom sa att jag skulle få betala alla kostnader själv om jag bet sönder nån tand :p
jag har två i läppen. dom gjordes när jag hade tandställning. fungerade utmärk! den första jag gjorde hade jag ring i. tänkte att den inte skulle fastna. det gjorde den inte heller. den andra jag gjorde hade jag stav i. fungerade också jätte bra! man får bara vara lite försiktig eftersom att staven blir för lång när svullnaden gått ner. piercingarna sitter kvar och tandställningen är borta :)

Min tandreglerare bad mig plocka ut min stav under tiden jag hade tandlställning annars skulle dom inte ge mig den.
Hålh*lvet*t växte igen, och bävar för att göra om det.
Både dyrt och jag tyckte det gjorde ont.
Funderar på att göra Monroe nu när jag är av med rälsen :)