Ni med en ring i läppen..
Satte i en ring i min off-center igår, och den lägger sig ju lite åt sidan, vilket var helt väntat.
Idag så märker jag dock att läppen känns lite "öm" där ringen legat.. Som om det klämde åt. Ringen är inte alls för liten eller så, men eftersom den ligger på ett och samma ställe så är det nu en liten insjunkning där, format efter ringen.
Blir det mer med tiden? Går det bort efteråt, eller får jag isf dras med lätt deformerad läpp om jag tar ut den?
Paulina
Jag fick så när jag bytte till ring första gången, men det försvann sen :D

när min offcenter var helt nytagen så kändes ju hela läppen förvriden av ringen :S så jag bytte den till en stav istället under första läkningstiden (dessutom lättare att hålla rent) men sen satte jag i ringen igen, enda skillnaden nu är att hålet är "böjt"

märkte också av det i början när jag hade i ringen men det försvann tror jag. eller så känner jag det inte längre bara. gick och kollade i spegeln bara för det. Jag har ett ytterst litet märke på insidan av läppen där ringen är men det känns inte alls.
De är en liten insjunknad i läppen efter ringen ja, men de försvinner så fort jag har ur den ett tag. Läppen formar sig nog väldigt lätt efter saker sådär men går sedan tillbaka.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jo, det har ni nog rätt i 
När ringen liger åt andra hållet försvinner ju den första insjunkningen, men jag i mitt negativa tänk med inflammationen såg skräckbilder av läppar som såg halvkluvna ut. Har livlig fantasi 
Paulina
jag hade en sån ring innan men har tagit ut den för några år sen o det märks inte på min läpp alls, förutom ett litet hål under då=)