Sprängt sin gräns :o/
Ja den här killen kan man väl lugnt säga att han har sprängt sin gräns för vart han placerar sina gaddningar!
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Fast jag tycker att den ar sjukt cool! Och sa snyggt gjord! Fast han hade val kanske kunnat gjort sa att den sag lite snallare ut…
// Amanda
Jag får lite känslan av att han är ung och provokativ. Nu ska inte jag vara dömmande, men jag kan inte hjälpa att undra hur han ser ut som gammal och rynkig ;)
Paulina

Haha, ja, det kan ju bli intressant ;) I varsta fall far han val gora en cover-up med endast svart farg :P
// Amanda
Jag tycker verkligen att det såg hemskt ut. (Visst är den snyggt gjord, det säger jag ingenting om).
Jag undrar också hur han set ut som pensionär på ålderdomshemmet… de andra gamlingarna kommer vara rädda för honom.. :/
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

hehe ärligttalat är jag mest impad av detta "He works at a convenience store, " ärligttalat, inget illa menat mot personer med ansiktstatueringar, men vad är oddsen för att han blir anställd när han kommer till en arbetsintervju och är tatuerad som en dödskalle i ansiktet. här i sverige tittar folk på intervjuer liksom snett bara för att man har en piercing eller två ;)
Har sett honom förr. Det där är något jag aldrig skulle göra, även om jag tycker det ser rätt häftigt ut.. Rätt häftigt för en kort stund liksom, inte för att vara något permanent om ni fattar ;)

Kan ju fundera på vart han jobbar. Och vad han får för reaktioner när han möter folk. Och givetvis hur han tänkte när han gjorde den…
därför finns han med i artikeln speciella personer ;)

herre gud.. haha.. coolt som attan, men inte något jag skulle gjort.