Pierca tungan imorn :)
Jag är lycklig! Imorn ska jag pierca tungan :) WOHO!
Grattis :) Då har du lite is-ätning framför dig då ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vad spännande :)
Själv ska jag göra en helix imorgon, men just nu skulle jag inte alls ha lust med att ha ett ont öra 
#1 om jag hade haft en frys att ha is i så ;) jag får gå fram och tillbaka till affären 10 gånger om dagen och köpa piggelin istället!
#2 vad trevligt! varför vill du inte ha ont i örat just nu? ;P
Jaha, där ser man:P Lycka till imorrn då! hehe..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Lycka till idag! Har du tur sväller det inte, det gjorde det inte åt mig öht =)
Paulina
#5 jag brukar alltd svälla super mycket. så om jag inte gör det så har jag jätte tur :D
Hehe.. sug på massa is och drick milkshacke;P
#7 men Lisette, jag har ju ingen frys så jag kan inte göra isbitar ;D sen är jag ju lite osäker på om jag kan göra det idag också :P
#3 för det känns bara som att jag inte skulle orka med något sånt just nu.. men men, nu var det för sent att ångra sig :D
Haha.. men va tusan har ni ingen frys för?:P Du får väl typ bilda ett litet hörn någonstans utomhus och hälla vatten och hoppas på att de blir lite kallare snart då^^
Neeh men ta kalla saker iaf, på någe vis. Annars får du väl bosätta dig hos Lotta medan du behöver is;P
Och de dära andra ja.. Vissa har ju fått ta ut den när dem ska röntgas och andra har inte behövt det. Men antagligen måste man nog ta ut de eftersom de är metall..