Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 4086 ggr
Satmaran
0

Dermal anchor i Malmö :)

Äntligen kan vi få dermal anchors här i Malmö.

I onsdags, startade India på Triangeln med detta :)

Jag trillade in där av en slump idag och blev överlycklig!

De har inte så stort urval av smycken till detta än, men tror att där var 6 - 7 olika varianter. 2 olika storlekar på glitterstenar. vit, rosa och ljusblå + platt silverplupp.

Ååååh! Jag vill ha bums, men måste vänta tills det ploppar in lite mer pengar.

Jag vill ha både här och där, men kan inte bestämma mig var jag ska sätta nr 1.

800 kr kostar kalaset!

[jenkass]
0

#1 inte så farligt pris. men prishöjningar kommer nog ganska snart. i gbg har det gått ruskigt fort :S

fettmedkevlar
0

Piercaren Maddis där är jätte duktig på att göra sitt jobb, i hennes blogg får man också en inblick i hur hon arbetar :)

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

Satmaran
0

Jag har aldrig själv gjort något på India, så detta ska bli första gången. Ägaren sa att Maddis och Robban precis varit på utbildning för dermals :)

Åhhh varför är kosingen slut!!!?

Ceciliaolucifer
0

jag är riktigt sugen på dermal, men jag vet inte var dem ska sitta då!!!
jag vill verkligen ha en på handleden, :(

Musiken
0

Jag sag en haromdagen som hade en pa handen, typ mellan tummen och handleden eller vad man ska saga, pa ovansidan da.

Satmaran
0

Jag vill ha en på ena bröstet, så det glimmar till i urringningen :)

Halsgropen skulle också vara fint.

Jag funderade ett tag på om jag skulle sätta en i mitten på någon av mina blommor på ryggen, men det blir så bökigt att komma åt och göra rent och det är nog inte bra om håret kan fasta i den.

Handleden blir också fräckt.

Suck! Jag vill ha överallt!!

svartelbas
0

anatomorph på föreningsgatan gör också, iaf microdermals…. dit hade jag gått om jag skulle göra.. :)

JossanH
0

#7 har en vän som har en i nacken och det har aldrig varit nägra problem gällande läkning eller med håret.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Satmaran
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Låter ju jättebra :)

Jag tänkte mig lite längre ner på ryggen, eftersom blommorna sitter där. Tänkte att det kan vara bökigt att komma till att göra rent under själva bling-blinget om man inte är ormmänniska ;)

I mitten på de blommor jag har upp emot nacken skulle då alltså inte vara några problem?

JossanH
0

Jag ser inga större problem med det.. Möjligtvis om det är ett ställe där huden rör sig ganska mycket och att dom kanske inte vill pierca för det..
Ang, ormmänniska så antar jag att du har smörjt dina tattosar där när dom var nygjorda? Jag smörjde iaf min själv hela tiden.. Det är pissjobbigt men det går ju om man vill!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Ceciliaolucifer
0

suck, varför ska din dröm gå i uppfyllelse och inte min? ;)

Satmaran
0

#11 Ha ha, jo visst har jag lyckats smörja varje blomma, men det är lite skillnad ;) Kladd och klet med backspegel och en del utanför, he he.

En eller flera små dermals som man ska in under och pilla rena, det vete tusan om jag klarar utan att bryta axlarna ur led ;)

Vill minnas att det är en viss åldersskillnad på oss och jag är inte så vig längre =)) Men visst hade det varit snyggt med en bling i mitten på varje blomma!?

Får väl vänta tills jag är riktigt gammal och har överskottshud som en Charpeihund, då kan jag bara dra upp huden över axeln och pillefixa :)

JossanH
0

Ja, det blir nog bra med en liten blingdiamant i mitten på de översta blommorna. Tänk bara på att det kan bli ett litet ärr när du väl ska ta ut dem..
Du får nog sova på sidan några dagar också… :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Satmaran
0

#14  Inte ska de ut inte :) När de väl är där så ska de minsann sitta kvar.

Sova stilla kräver sin whisky, men det går väl att ordna ;)