Hjälp med placering!

Är planerna fler barn och dom också ska få en handstämpel på mamma å pappa kanske ni ska välja ett ställe där det får plats fler små händer! Annars är ju tanken att sätta handen på bröstet över hjärtat ganska fin. Det är ju en plats där enbart placering har ett budskap sen om det är barnens namn, en gitarr mm så är det något man håller kärt iaf..
Dima har bra förslag =)
Nu är ju ett djur inte att jämföra med en baby, men när jag skulle placera min tass, så satte jag den på det stället där han alltid brukade sätta sin tass när han ville upp. Kanske finns det något speciellt som er dotter gör när ni håller henne eller liknande som gör att placeringen känns bra?
Jättefin tanke =)
Paulina
vid tros/kalsongkanten på sidan av magen tycker jag skulle va fint.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag röstar för högt uppe mellan hals och axel, där små barnahänder brukar hamna när de kramas :)

på magen kanske :P

haha, magen är att glömma, den är ju full med bristningar :P
och troskanten är tyvärr upptagen av både bristningar och anna tatuering.. men vid bröstet kanske.. fast det krockar med mina planer om körsbär.. hmm.. svårt..
fast handleden på mig skulle npg vara fint.. kanske?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
handleden eller vid ankeln/foten/vaden

#6 perfekt sätt att dölja ngn av dem isf ;)
Skuldran kanske? Då har du ju alltd en liten hand som håller dig om ryggen =)
Men handleden/underarmen kan vara fint det med, där får det ju även plats med fler ifall det blir så. Supersöt tös ni har =)
Paulina

jag såg en som hade sitt barns namn tattuerad på revbenen på sidan liksom. kanske kan sätta en hand där istället för namn?
Qui dormit, non peccat
Ett fotavtryck på översidan av foten tycker jag är gulligt :)
Jag skulle nog hålla mig från att tattuera på mage och bröst då det kan bli problem när/om huden töjer sig…inte så snyggt enligt mig iaf.
Har sett det hända på en killes rygg på gymet, hans tatuering av Cheguara fick vattenskalle när han tränat upp sig några storlekar.

#12 jo men ska man se det så där så finns det ju ingen vits med att tatuera sig alls ?! tänk när du blir gammal och hela kroppen är fylld med rynkor och huden bara hänger.. inte så porrigt det heller ;) oavsätt vart du tatuerar dig och du börjar träna hårt så formas kroppen om och då gör även tatueringen det. for better or worse.
#13 Har själv tatuering så det var inte så jag menade att man inte skulle tatuera sig (för det är ju så snyggt!
) men det finns ju vissa ställen på kroppen som huden tenderar att stretcha mer på sig än andra och i tidigare ålder, t.ex mage, bröst medans sidan och ryggen av kroppen håller sig ganska bra. Min mening var helt enkelt att man kunde fundera över det nu när personen frågade efter råd om placering så gav jag min åsikt.