Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1484 ggr
Jenahbella
0

räknar ner

japp nu e de "bara" 4 veckor kvar tills jag och telefonkontakt ska tatuera oss tillsammans :)
hoppas dom 4 veckorna går fort! :D

Telefonkontakt
0

men jag har ingen barnvakt…!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ChristineL
0

Yay för er! :D

Jenahbella
0

#1 haha tänkte erbjuda elias men han kommer inte våga! :(

Telefonkontakt
0

andy ska fråga sin chef om han får vara ledig den dagen.. annars så vete fan hur det blir :/

JossanH
0

Kan inte hon hänga med då?? Det ska väl börjars i tid :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Jenahbella
0

DU SKA TATUERA DIG ! punkt slut! om ja så ska hålla elva medans jag tatuerar mig ;)

Telefonkontakt
0

#5 det kan ju bli så, men en 4månadersbebis som är grinig är inte det ultimata att hålla på med när man ska sitta still. det värsta är om hon blir hungrig, jag ammar ju :P

men i värsta fall så får Fnuha ta henne, vi får tatuera oss i pass ;)

JossanH
0

Du får väl trycka i henne lite mat innan du ska gaddas

Sajtvärd på Iller.ifokus

Musiken
0

Och lara henne mata sig sjalv med nappflaska lagom till tatueringstiden :D

Jenahbella
0

jaa d ee ju en heeeeeeel månad kvar :P

Telefonkontakt
0

Det är inte så lätt att tvinga i en unge mat som verkligen inte vill ha :P

Satmaran
0

#11 Det kommer att gå fint, ska du se. Lite planering bara ;)

Ett par dagar innan kan du börja att rucka lite på mattiden, så att det passar in med tattotiden. Proppa henne ordentligt från båda brösten precis innan, så lär hon väl sova som en stock en timme eller två efter det. He he, man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Alternativet kan ju vara att amma medans du blir tattad, men det beror ju på var motivet ska sitta.

Jag vet hur bökigt det kan vara med de små, Alex var minsann inte en lätt unge. Han ville helst vara klistrad mot mig hela första året ;)

Lycka till!

Telefonkontakt
0

#12 jo, har planerat att proppa i mat precis innan. Ska tatuera överarmen och då måste jag ta paus för att klämma in en ammningstid.. Förhoppningsvis så får min man ledig den dagen, och då kan han försöka tvinga i henne lite ersättning. Hon kommer nog ta flaskan tillslut.. om hon är tillräckligt hungrig Tungan ute

Satmaran
0

#13 Har du provat att pumpa ur?

Inget kul precis, men för en gångs skull, kanske?

Det är ju bara bra att vänja dem vid flaska också, det ger dig lite större frihet ;) Hur gammal är hon nu?

Telefonkontakt
0

#14 hon har sedan hon var ett par veckor fått urpumpat i flaska, så hon är van vid det. nu är hon  månader och kommer vara 4 vid tatueringstillfället. Om det kniper och min man får ledigt från jobbet så kan han försöka ge henne gröt. :P

Telefonkontakt
0

Min man fick ledigt den 26te :D

Så då kan jag lämna en flaska mjölk i kylen och om hon inte tar den så får hon vara hungrig, hon vet ju att maten finns i flaskan. Och om det blir strul så finns det ersättning hemma också. Men jag ska försöka få henne att ta flaskan igen innan dess :)

Jenahbella
0

SUVERÄNT :D weeeii nu e fnuhis glad :D

[IsabelleA]
0

Vad blir det förnått' då?

Telefonkontakt
0

Nej nu %&¤#% !!!
min mans chef hade inte alls gett honom ledig på schemmat, så nu står jag utan barnvakt igen till en bebis som vägrar flaskan..!

han ska prata med chefen igen och om han inte får ledigt så blir det nog ingen tatuering för mig.. möjligen om vi kan boka om tiden til den 24de istället och om någon kan låna mig 1500 tills den 25te Gråter