Tre veckor kvar...
Jahapp, tiden springer iväg, om tre veckor såhär dags sitter jag under nålen igen ;) Var inne hos tatueraren i måndags och lämnade in bilden, han tror det blir jättehäftigt! Det känns bra. En fågel fenix kommer det bli som ska sitta vid sidan av magen/midjan. 2500-3000 trodde han att det skulle gå på så den bli ganska stor. Jag lääängtar! Ska bara hålla mig borta från förkylningsbaciller och sådant först, men det är ju tur att jag redan har varit förkyld en gång i höst, det brukar räcka så :)
/Christine
Spännande :)

lägg upp bilder sen=) en fågel fenix låter ju jättetufft!
Qui dormit, non peccat
Klart det blir bilder! Inget snack om saken :D
/Christine
Åhh.. jag blir med föväntansfull! och avundsjuk;P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Två veckor ;)
/Christine

shit va coolt - jag har också funderat på en fågelfenix.. skall bli kul att se om vi har tänkt i samma banor eller ej 
Oh! Nu är det bara en vecka kvar! Börjar nästan bli nervös, iaf när jag tänker på det :D
/Christine
åh va roligt! :D jag har 4 veckor kvar :(
Tiden går fort, tro mig Fnuha, snart är du också där ^^
/Christine
jaa :D weeii
*gråter!* Jag vill me christine!!!:P Och så måste jag få se live sen också hur de blev
(Vart bra när jag klippte mig idag föresten;P)
Jag väntar… Det är över 5 veckor tills jag ska tattuera mig… lååångt väntan. Men det finns visst dom härinne som väntad betydligt längre!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ja, jag fick vänta 8 månader på min ;)
Lisette-gumman! Klart du får se den live, om inte förr så får du komma upp i mars när jag fyller 25, big party ;)
Jossan och Hera: Ja, jag har ju väntat i sju månader tror jag… Men jag ser det mest som positivt, lång väntetid=attraktiv och duktig tatuerare=förhoppningsvis bra resultat :)
/Christine
#15 Ah! ska vi fira födelsedag tillsammans då?:P Vi blir 47 år!!!:D haha!
Tja, jag funderar på att vara riktigt seriös och hyra lokalen där mamma bor och skicka ut riktiga inbjudningar, så du kan nog vänta dig en också nån gång nästa år ;)
/Christine
Haha okej:P Ser fram imot! Jag fyller ju bara 22.. så lär inte bli någe dunderparty^^
Imorron gäller det! Weii! 
/Christine
Så spännande :P Väntar på bild!!
VAd kul för dig!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jaha idag är det dags:) .. bhaa! Visa direkt när du är klar;P så jag får bli lite mer avis..
Hehe, en smula nervös är jag… Kunde knappt sova, men jäklarns vad kul det ska bli :D Och självklart utlovar jag bilder, sofie skulle kanske med en sväng så hon får vara fotograf ;)
/Christine
*väntar* :)
är den klar nu? :P
Jag har sett den :p Den är riktigt snygg.
Men lägg in bilder dåååå
Jag ska lägga in bilder! Mötte inte upp sofie förrän efteråt så det blev inga bilder tagna in action :P Men dom kommer troligtvis imorron när jag har tvättat av den :)
Men det blev så lustigt hela dagen, för strax efter 12 får jag samtal från studion och jag tänker att nej, skit nu är han sjuk eller nåt… Men nejdå, han bara
"Ja, har du glömt att du ska tatuera dig idag?"
"Nejdå det har jag inte"
"Men varför är du inte här då?"
"Men klockan tre…"
"Klockan tolv står det i boken…"
"Men det står tre på lappen jag fick"
I vilket fall fick jag lite panik där men kunde som tur var sätta mig på cykeln och åka in. Dessvärre blev vi inte klara, utan bara konturer och lite ifyllt på svansen men som tur var (igen!) hade han fått en avbokning så jag får komma tillbaka och fylla i resten 24 november :D
Men nu får ni hålla tills imorron med att se bilder ;)
/Christine
Men dåååå! Jag vill se nuuu!
haha!.. Gullet då! Hade dem slarvat me lappen^^ Men de är ju trevligt, då var de bara att cykla ner innan du jagade upp dig allt för mycket;P