Hur mycket skaver mouchepiercing?
Som sagt, hur pass mycket skaver en mouchepiercing i jämförelse med en i piercing i underläppen? Jag vet att det är inviduellt men vill höra lite ialla fall. Har blivit lite sugen på en :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
menar du på tänderna eller i tandköttet? på mig skavde det inte värst mycke (inte alls?) på varken labret eller medusa, är nog detsamma på mouche. är ju upp till en själv hur mycket man pillar och hur mkt det slits, så det är nog väldigt individuellt.

menar på både och, glömde visst skriva dit, skyller på att min dotter precis vaknade från en mardrömm :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jag upplevde att min i underläppen skavde 100% mer än mouchen :/ Den största skillnaden enligt min upplevelse var att mouchen grävde sig in mer i läppen och att man fick "kött" som växte över smycket på in sidan, men det försvinner av sig själv efter ett tag. Underläppen läker långsammare än vad överläppen gör efter som du rör mer på den, och då tar det så klart längre tid innan du får byta till et nytt smycke som inte skaver. Men som sagt allt jag skrivit är efter mina egna erfarenhetr.

Min har inte skavt någonting! Har visserligen inte haft den jättelänge men 1år snart ialafall! Tandläkaren skällde ut mej första gången jag var där efter att jag skaffat den… Fick skit för både den och den i tungan!
Men tandläkaren kunde inte se några "skavsår" efter piercingen sist jag var där..